منابع اصلی سود مایکروسافت

منابع اصلی سود مایکروسافت

http://up.funmehr.com/images/xqoi3nqh59h92so7mswh.jpg

چندی پیش در مراسمی که مایکروسافت اولین کامپیوتر ویندوزی اش (سرفیس) را معرفی می کرد، مدیرعامل این شرکت استیو بالمر گفت:

«ویندوز قلب و روح مایکروسافت است. از کامپیوترهای شخصی ویندوزی گرفته تا ویندوز سرورها یا ویندوز فون ها و ویندوز آزور.»

اما با توجه *به منابع سود و درآمدهای مایکروسافت در فصل مالی گذشته، *به نظر می رسد که حداقل در حال حاضر گروه ویندوز مایکروسافت، قلب و روح آن نیست. زیرا بخش بیزنس یا تجاری مایکروسافت (که مجموعه آفیس هم بخشی از آن محسوب می شود) در سه ماهه گذشته تقریبا ۲ برابر سود بیشتری را عاید این شرکت کرده است.

یکی از دلایل کمتر بودن سود و منفعت ویندوز، آن است که مایکروسافت در حال گذار از ویندوز ۷ *به ویندوز ۸ است. پیش بینی می شود که سود اجرایی ویندوز همزمان با *به اوج رسیدن میزان فروش ویندوز ۸ در سه ماهه جاری یا سال آینده، یک بار دیگر *به اوج رسیده و تبدیل *به قلب و روح مایکروسافت گردد.

Bill Koefoed مسئول بخش ارتباط با سهامداران مایکروسافت با خوشبینی تمام درباره پیش فروش ویندوز ۸ صحبت می کند. او می گوید اگر شما پیش فروش ویندوز ۸ را در بازه زمانی مشخص با پیش فروش ویندوز ۷ مقایسه کنید، سبقت ۴۰ درصدی ویندوز ۸ را شاهد خواهید بود. با توجه *به این حقیقت که هنگام ارتقا *به ویندوز ۷ بسیاری برای فرار از ویستا *به پیش خرید سیستم عامل جدید روی آوردند، می توان *به فروش ویندوز ۸ بسیار امیدوار بود و آینده ای *بهتر از ویندوز ۷ را برای آن *به تصویر کشید.

درآمد مایکروسافت در فصل گذشته ۱۷.۴ میلیارد دلار بوده و هر سهم آن سود ۰.۶۵ دلاری را دریافت کرده است. البته نباید فراموش کرد که درآمد حاصل از پیش فروش ویندوز ۸ و ارتقاء *به آن، نیز در این گزارش حساب شده اند، در حالی که ویندوز ۸ از فصل جدید وارد بازار خواهد شد.

http://dl2.funmehr.com/hamid/aks/funmehr.jpg

اختصاصی از مجله اینترنتی ممتازنیوز – Www.FunMehr.com & IR

عضویت در ممتازنیوز

طبقه بندی: اخبار آی تی, اخبار آی تی   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , IT, آموزش, آی تی, اخبار آی تی, اخبار تکنولوژی, اختراعات, اختراعات جدید, ترفند, جدیدترین تکنولوژی ها, سود مایکروسافت, سیستم عامل ها, مایکروسافت, معرفی کالاها, معرفی گوشی, معرفی گوشی ها, منابع اصلی سود مایکروسافت, کالا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.