مناسب ترین روش کلاژن سازی پوست

۲۱ آبان ،

گفت: با اشاره به این که در روش رادیو فرکوئنسی (RF)  با عبور امواج رادیویی کلاژن سازی در پوست تحریک می گردد گفت: در استفاده از این روش تحریک ساخت کلاژن در لایه های عمیق پوست بدون آسیب به لایه  سطحی انجام می گردد.

این متخصص پوست و مو با بیان این که هدف از انجام این روش انقباض عضلات و جمع شدن پوست صورت است گفت: اثر دیروس و تاخیری در نهایت ی تحریک فیبر و بلاست ها و ساختن کلاژن تازه از کلاژن های قدیمی است که اصطلاحاً ریمودلینگ یا بازسازی کلاژن نام دارد.

 رفع افتادگی صورت

وی در ادامه افزود: کاربرد این روش، از بین بردن چین و چرک خصوصاً برطرف کردن شلی و افتادگی پوست است که در اثر خاصیت لیفت و به خصوص در افتادگی پلک ها نیز کاربرد فراوان دارد.

دکتر نجفیان همچنین افزود: در مورد افتادگی پلک ها اگر علاوه بر اطراف پلک، پیشانی را  هم تحریک کنیم نتیجه مطلوب تری حاصل می گردد.

 تاثیر RF در آکنه

این متخصص پوست و مو با تاکید بر اثر مثبت استفاده از این روش بر منافذ باز صورت و ترک های بارداری و بیری گردن و آکنه گفت: نحوه ی اثر رادیوفرکوئنسی در آکنه جمع کردن غدد چربی و کم کردن ترشح چربی و از بین بردن باکتری های مولد آکنه است.

وی تصریح کرد: تاثیر RF بسیار سریع  و پس از یک جلسه درمان نمایان می گردد و تعداد جلسات لازم به طور متوسط ۴ جلسه به فاصله یک ماه است وقت هر جلسه حدود ۲۰ دقیقه است./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عزیزی:

    سلام چه قرصی برای کلاژن سازی در ایران موجود میباشد ممنونم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.