مناظره تلویزیونی معاونان اوباما و رامنی/آقای تغییر شکست خود را توجیه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، نامزدهای معاون اولی ریاست جمهوری انتخابات آمریکا امشب در ایالت کنتاکی به مناظره می پردازند. این مناظره پس از نخستین رویارویی تلویزیونی “باراک اوباما” و “میت رامنی” در شهر دنور ایالت کلرادو برگزار می شود.

اوباما که پس از مناظره هفته گذشته در نظرسنجی ها بخشی از هوادارانش را از دست داد، در توجیه علت شکستش در برابر رامنی گفت پیش از آن مناظره روز خوبی نداشته است.

 

وی شب گذشته در گفتگو با شبکه تلوزیونی ABC با بیان این مطلب افزود: با این حال گویا رامنی روز خوبی داشته است. سه مناظره تلویزیونی آخرین فرصت “میت رامنی” برای پیروزی بر اوباما و راه یافتن او به کاخ سفید محسوب می شود.

 

به دنبال مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، نامزدهای احراز پست معاون اولی آنان نیز با یکدیگر رویارو می شوند. در همین راستا امشب قرار است “پل رایان” نامزد معاون اولی رامنی که یک سناتور از ایالت ویسکانسین است با “جو بایدن” معاون اول اوباما مناظره کند.

 

نتایج نظرسنجی که پس از مناظره چهارشنبه شب گذشته توسط موسسه “پیو” انجام شده نشان می دهد “میت رامنی” توانسته میزان آرای خود در میان مردم آمریکا را به بیش از آرای “باراک اوباما” با ۴۷ درصد برساند. بر این اساس ۴۹ درصد از مردم آمریکا که برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده اند از تصمیم خود برای رای دادن به رامنی در انتخابات ششم نوامبر خبر داده اند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.