منافقین برای عملیات‌ تروریستی برنامه‌ریزی می‌کنند

اسناد محرمانه وزارت دادگستری آمریکا افشا شد؛

در گزارش محرمانه وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا، فعالیت‌های تروریستی منافقین از سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۰۴ میلادی جمع‌آوری شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیده بان،در گزارش اداره تحقیقات لس‌آنجلس که به وزارت دادگستری آمریکا ارائه شده مشخص شده که گروهک منافقین در طول سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ میلادی در طرح‌ریزی و انجام عملات تروریستی دست داشته‌اند.
در ادامه این گزارش به مراکز اصلی استقرار منافقین در کشور عراق و همچنین منطقه اوورسورواز در شهر پاریس به عنوان مکان‌های طرح‌ریزی عملیات‌های تروریستی اشاره شده است.
اداره تحقیقات لس‌آنجلس گزارش خود را بدین شرح ادامه می‌دهد: ضبط هم‌زمان و هماهنگ چندین مکالمه تلفنی از سران منافقین نشان داد که این افراد از اعمال تروریستی خاصی که شامل بمب‌گذاری می‌باشد سخن می‌گویند.
تحقیقات اداره نظارت بر منطقه وابسته به پلیس فرانسه DST)) به همراه پلیس منطقه کلنی (Cologne) آلمان نیز که از شنودهای تلفنی عوامل منافقین در آلمان و فرانسه بدست آمده مدارک مشابهی ارائه داده است که برنامه‌ریزی این گروه برای ترور را نشان می‌دهد.
در ادامه این گزارش با اشاره به فعالیت‌های گسترده منافقین برای تأمین منابع مالی که بخش اعظم آن صرف برنامه‌های تروریستی می‌شود، ذکر شده: در گذشته بیشتر سرمایه مالی این گروه از شهرهای لس‌آنجلس و واشنگتن دی‌سی فراهم می‌شد.
این پول‌ها از سوی مجموعه بین‌المللی پول‌شویی از حساب‌هایی در کشورهای ترکیه، فرانسه، بلژیک، نروژ، سوئد، اردن و کشورهای امیر نشین عربی انتقال می‌یابد.
گفتنی است وزارت امور خارجه آمریکا اخیراً نام سازمان مجاهدین خلق را از فهرست سازمان‌های تروریستی خود خارج نموده و در دلایل خود تعطیلی فعالیت‌های تروریستی این سازمان را به مدت ۱۰ سال ذکر کرده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.