منافقین در فیسبوک وبلاگ هدیه می‌دهند!

۱۱خردادماه،

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، عوامل این گروه برای عبور از فیلترینگ در فضای اینترنت و دستیابی به یک کانال امن برای دریافت اطلاعات از داخل ایران تعداد بسیاری وبلاگ طراحی کرده‌اند که به کاربران فضای مجازی هدیه می‌دهند!مجاهدین خلق
این وبلاگ‌ها مجهز به تازهترین نرم‌افزارهای عبور از فیلترینگ، نرم‌افزار ارتباط صوتی و تصویری(اسکایپ)، نرم‌افزارهای امن اتصال به شبکه با تلفن‌همراه و… می‌باشد. عوامل منافقین بعد از ارتباط‌گیری با طعمه‌های خود در فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی، این وبلاگ‌ها را به عنوان هدیه به مرتبطین خود داده و در ازای آن عکس و فیلم و خبر از داخل ایران خصوصاً با موضوع انتخابات مطالبه می‌کنند.
عوامل پوششی منافقین در شبکه‌های مجازی با این عنوان که نظام در آستانه انتخابات فضای اینترنت، ایمیل و فیسبوک را به شدت محدود و کنترل می‌کند، از طعمه‌های خود می‌خواهند تا اطلاعات خود را از این طریق به خارج کشور و برای پخش در شبکه‌های ماهواره‌ای ارسال کنند.
همچنین در خلال این ارتباط و ارسال اطلاعات وبلاگ به کاربران اینترنت، تمامی اطلاعات شخصی کاربران شبکه‌های اجتماعی که فریب این شگرد منافقین را خورده‌اند از طریق هک در دسترس عوامل نفاق قرار می گیرد.
گفتنی است این یکی از تازهترین شگردهای منافقین برای جاسوسی و تخلیه اطلاعاتی در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.