منافقین نفس‌های آخر را می‎کشند/ حمایت غرب از منافقین عواقب خطرناکی برای آمریکا و اروپا دارد

۴ م دیماه ،

یک کارشناس مطالعات تروریسم گفت: سرکردگان گروهک تروریستی منافقین از خانواده‌ها وحشت دارند چرا که وجود خانواده‌ها یکی از عوامل مهم فروپاشی این گروهک تروریستی است.

علی قاسمیان کارشناس مطالعات تروریسم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به تشریح وضعیت گروهک تروریستی منافقین برای دریافت پناهندگی و خروج از لیست گروه‌های تروریستی کانادا پرداخت.

متن این گفتگو به شرح ذیل است:

* سبب جدایی روز به روز هر یک از اعضای گروهک تروریستی منافقین چیست؟

اعضای گروهک تروریستی منافقین که حدود ۳ دهه از زندگی خود را در این تشکیلات تروریستی هدر داده‌اند، غیر از شرایط سخت، طاقت‌فرسا و غیر انسانی زندگی در پادگان اشرف بالاخره متوجه شده‌اند که تمامی وعده‌های سرکردگان این گروهک تروریستی، پوچ و بی‌اساس بوده و سرکردگان این گروهک تروریستی غیر از مطامع شخصی و فریبکاری هیچ چیزی نمی‌شناسند.

رجوی بارها ثابت کرده که جان اعضایش هیچ اهمیتی برای او ندارد و هرجا که لازم دیده، اعضای این گروهک تروریستی را فدای برنامه‌های خود و بقای تشکیلات جنایتکارانه‌اش کرده است.

باتوجه به تمامی این موارد مدتی است که بعضی از اعضای رده بالای گروهک تروریستی منافقین نیز در حال فرار از چنگال این گروهک تروریستی می باشند؛ این مسئله نشان می‌دهد که اعضای این گروهک تروریستی باوجود فضاسازی‌ها و فریبکاری‌های رجوی، کوچکترین امیدی به آینده این تشکیلات نداشته و ندارند و به دنبال فرصتی می باشند که قبل از نابودی کامل، خود را از این تشکیلات نجات دهند.

از اعضای تازه جدا شده منافقین می‌شنویم که کنترل‌های حفاظتی و کنترل‌های ذهنی و اجرای مناسبات داخل تشکیلاتی، چندین برابر شده است تا از فرار بیشتر اعضا جلوگیری شود و بسیاری از اشخاص به دنبال کوچکترین فرصتی می باشند که خود را از بند این تشکیلات مخوف و جناتکار نجات دهند؛ به هر حال این‌ها نشان می‌دهد که منافقین در عراق نفس‌های آخر را می‌کشند.

* چرا به خانواده اسیران فرقه رجوی اجازه دیدار با فرزندانشان داده نمی شود و مجامع بین‌المللی در برابر این امر سکوت کرده‌اند؟

سرکردگان گروهک تروریستی منافقین از خانواده‌ها وحشت دارند چرا که وجود خانواده‌ها یکی از عوامل مهم فروپاشی این گروهک تروریستی است.

 خانواده‌ها برای نجات فرزندان خود تلاش می‌کنند و تاکنون نیز موفق شده‌اند که بسیاری از فرزندان خود را از بند این گروهک تروریستی نجات دهند.

چندین سال پیش رجوی دستور داد تا در ساختمانی در حاشیه پادگان اشرف، دیدار بعضی از اعضای منافقین با خانواده خود صورت گیرد، سرکرده فراری این گروهک تروریستی فکر می‌کرد اعضا واقعاً به او و تشکیلات منافقین پایبند می باشند و قصد داشت با این کار وجهه مقبولی از خود ارائه دهد.

اما فقط دو دیدار انجام شد که در هر دوی این دیدارها که به صورت هم‌زمان صورت گرفت خانواده‌ها توانستند فرزند خود را برای جدایی از منافقین مجاب کنند و او را با خود ببرند.

رجوی بعد از این اتفاق متوجه شد که اشتباه کرده و هرگونه دیدار و تماس با اعضای خانواده، برابر با فروپاشی تشکیلات تروریستی منافقین است.

اما در مورد سازمان‌ ملل نیز باید گفت که آنها موافق دیدار خانواده‌ها با اعضای دربند گروهک تروریستی منافقین می باشند، اما این سرکردگان منافقین می باشند که مانع این مسئله می‌شوند و هر روز از زبان یکی از اعضای خود نامه یا بیانیه‌ای با محتوای فحاشی به خانواده‌ها صادر می‌کنند.

البته نبود اراده قوی از سوی سازمان ملل که منافقین را مجبور به انجام چنین دیدارهایی کند نیز ضعف دیگری است و اگر این موضوع به انجام می‌رسید چه بسا زودتر از این‌ها تشکیلات منافقین در عراق به کلی از بین می‌رفت.
    
* حذف نام منافقین از لیست گروه‌های تروریستی کانادا با چه هدفی صورت گرفته و سبب این کار چیست، چرا تنها نام این گروهک تروریستی از لیست خارج شده است؟

متاسفانه لابی‌های منافقین در اروپا و آمریکا به لطف صرف دلارهای فراوان این گروهک تروریستی تا حدی نتیجه داده و خروج  گروهک تروریستی منافقین از فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا و کانادا فضای بازتری برای فعالیت این گروهک جنایت‌پیشه ایجاد کرده است.

مسئله دیگری که باید به آن توجه شود این است که منافقین توانسته‌اند اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها را هم فریب دهند، امروز کانادا منافقین را به عنوان یک گروه اپوزسیون ایرانی با اهداف و برنامه‌های دموکراتیک می‌شناسد که می‌تواند برای فشار بر نظام جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار گیرد! اما کانادا از واقعیت تنفر ملت ایران از این گروهک و سوابق تروریستی منافقین اطلاع چندانی ندارند وگرنه هیچ‌گاه  اشتباهی را مرتکب نمی‌شدند.

این وظیفه رسانه‌هاست که در اروپا به معرفی این گروهک تروریستی، جنایت‌ها و ترورهای آنها بپردازد تا از پیشرفت لابی‌ منافقین در کشورهای اروپایی جلوگیری کند. 

* آیا خروج منافقین از لیست گروه های تروریستی تاثیری در حیات ننگین آنها داشته است؟

همانطور که بارها گفته شده خروج از فهرست سازمان‌های تروریستی ماهیت این گروهک تروریستی را تغییر نخواهد داد و در خصوص روابط و رفت‌‌ و آمد‌های منافقین هم باید گفت که قبل از خروج از فهرست سازمان‌های تروریستی هم ارتباط این گروهک با بعضی شخصیت‌های اروپایی وجود داشته و اساساً خروج  از این لیست فقط به لحاظ منابع مالی و فعالیت در اروپا تا حدی فضای بازتری را برای منافقین پدید آورده است.

با وجود تمام این موارد بالاخره روزی آمریکا و اروپا به اشتباه خود پی خواهند برد و آن روزی است که ماهیت تروریستی این گروهک دامن‌گیر خود آن‌ها خواهد شد.

* سفر مریم رجوی به کشورهای اروپایی و سخنرانی در پارلمان این کشورها با چه هدفی صورت می‌گیرد؟

منافقین از مدت‌ها قبل دریافته‌اند که پایگاه خود را در عراق از دست داده‌اند و این گروهک تروریستی به دنبال آن است که ضمن ایجاد پایگاهی در کشورهای اروپایی، اقدامات و فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

اما در این میان باید به برخورد دوگانه اروپا با تروریست‌ها اشاره کرد که این رویکرد خطرناک، فضای مناسبی را برای این گروهک تروریستی ایجاد کرده است.

البته غیر از اینکه به خروج نام این گروهک جنایتکار از فهرست سازمان‌های تروریستی اعتراضات بسیاری وارد است، باید گفت که خروج از  فهرست تروریست‌ها هیچ تغییری در وضعیت اسفبار این تشکیلات ایجاد نکرده و همین موضوع نشان می‌دهد که منافقین تروریست‌هایی بسیار خطرناک و تهدیدی جدی برای تمام جهانیان می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.