منبر اربعین حسینی در خیمه ندای اسلام

۱۲م دیماه ،

ویژه برنامه “منبر” از کانال ندای اسلام به مناسبت اربعین حسینی پخش می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ همزمان با ایام سوگواری اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام کانال ندای اسلام رادیو معارف با هدف آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با اثرات قیام عاشورا، ویژه برنامه “منبر Minbar” را پخش می‌کند. 
در این برنامه محورهای موضوعی نظیر معنای اربعین و ویژگی‌های آن، فلسفه عزاداری و گریه برای سید الشهدا علیه السلام و اهمیت این فریضه، جایگاه اربعین در روایات با کارشناسی شیخ محمد الحلّی کارشناس و مبلغ دینی از امریکا بررسی و تبیین می شود.   
ویژه برنامه «منبر» به سردبیر تهیه کنندگی حمید صبرآمیز پنجشنبه ۱۴ دی ۹۱ از ساعت ۱۱:۰۵ روی آنتن کانال ندای اسلام رادیو معارف می‌رود.   
برنامه‌های کانال ندای اسلام ضمن دریافت از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس) و پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی  www.coiradio.com ، از طریق ماهواره badr5  در مدار ۲۶ درجه شرقی با مشخصات فرکانس ۱۱۸۸۱ مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) ۲۷۵۰۰ افقی و نرخ تصحیح اطلاعات ۴/۳ با فرمت MPEG4 و ماهواره Express AM22 در مدار ۵۳ درجه شرقی با مشخصات فرکانس ۱۲۵۸۲ مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) ۲۴۰۰۰ عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات ۳/۲ قابل دریافت است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.