منبع یارانه ۲۵۰ هزار تومانی اعلام شود

۳۱فروردین۱۳،

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه رییس جمهور از چه محلی می‌خواهد یارانه ۲۵۰ هزار تومانی را پرداخت کند، گفت: رییس جمهور در لایحه بودجه منبع پرداخت هدفمندسازی یارانه ها را ندیده است.

حمیدرضا فولادگر در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به سخنان دیروز و امروز رییس جمهور در سفر استانی اش، اظهارداشت: اگر منظور رییس جمهور از ” دوزار پول” همان یارانه ۲۵۰ هزار تومانی است باید بگویم که بارها دراین باره بحث کرده و معتقدیم این اقدام در شرایط تورم رکودی، عقلایی، منطقی، مقدور و اقتصادی نیست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: پرداخت ۲۵۰ هزار تومان یارانه مستلزم افزایش قیمت حامل های انر‍ژی و پیرو آن افزایش قیمت کالاهاست.

وی با تاکید بر اینکه هیچ اقتصاددانی پرداخت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی را در شرایط اقتصادی فعلی پیشنهاد نمی کند، گفت: در بودجه پیشنهادی دولت محلی برای پرداخت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی دیده نشده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دربارهٔ بخش دیگری از سخنان رییس جمهور مبنی بر این که بعضی هزاران میلیارد پول مردم را می برند، گفت: رییس جمهور به جای تهدید اسامی کسانی که هزاران میلیارد از پول مردم را بردند اعلام کنند.

گفتنی است محمد احمدی نژاد در چهارمین دور سفر استانی خود به اصفهان در جمع مردم گفت: اما پس از انقلاب،صحنه کشور را می‌بینید، دوزار پول می‌گذاریم در جیب ملت، همه بلندگوها فعال می‌شود که این مساله عامل خرابی‌های اقتصاد است و جالب این‌که توطئه‌های دشمنان را هم کنار می‌گذارند و کار دشمن را هم توجیه می‌کنند.

وی همچنین روز قبل در قم نیز سخنان مشابهی مطرح کرد و گفت: عده ای دوزار در جیب مردم می گذاریم جیغ می زنند ولی همان ها هزاران میلیارد تومان را می برند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.