منتجب​نیا: اگر رئیس جمهور پشتوانه قوی مردمی نداشته باشد، احساس قدرت نمی‌کند

۲۱م اسفند ،

حجت‌السلام رسول منتجب‌نیا با بیان اینکه در حال حاضر اشخاصی که برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند به دو دسته نامزدهای شاخص و غیرشاخص قابل تقسیم‌بندی است، خاطر نشان کرد: تعداد بسیار نامزدهای شاخص و پر رای سبب خوب شدن آرای آنها می‌شود و هرکدام از آنها که پیروز انتخابات شوند، این موفقیت را با رای حداقلی به دست می‌آورند.
به گفته وی اگر رئیس جمهور پشتوانه قوی مردمی نداشته باشد، احساس قدرت نمی‌کند و خود را از بخش بسیاری از مردم جدا می‌بیند که این اتفاق به زیان نظام خواهد بود این فعال سیاسی همچنین با اشاره به اینکه نامزدهای غیرشاخص مطمئن می باشند که در انتخابات رای نمی‌آورند اظهار کرد: این نامزدها یا به دنبال امتحان کردن شانس خود یا به دنبال مطرح کردن خود می باشند.
منتجب‌نیا خاطرنشان کرد: وجود تعداد بسیار نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو چندان مضر نیست و لطمه‌ای به کلیت انتخابات وارد نمی‌کند.

منتخب‌نیا در ادامه با بیان این که نباید در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو انتظار پیروزی نامزدهای غیرشاخص را داشت گفت: در انتخابات ریاست جمهوری آینده باید نامزدهای پرقدرت و پرجاذبه وارد رقابت انتخاباتی شوند و میدان‌دار صحنه انتخابات یک نفر نباشد.
این فعال سیاسی در پایان گفت: انتخاباتی رقابتی است که همه فعالان سیاسی به صورت جدی وارد صحنه انتخابات شوند، اگر در یک جناح، اشخاص پرقدرت و با نفوذ حضور داشته باشند ودر جناح دیگر چنین اشخاصی وجود نداشته باشند، رقابت‌های عادلانه‌ای وجود نخواهد داشت و نتیجه انتخابات از پیش شخص است.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.