منتخب مردم تبریز در مجلس نهم: تخریب شخصیت ریاست مجلس هشتم تاثیری بر رای نمایندگان ندارد/برخی جریان‌ها قصد زیر سئوال بردن زحمات ۴ ساله مجلس هشتم را دارند

علیرضا منادی سفیدان در گفت و گو با خبرآنلاین درباره عملکرد مجلس هشتم و هیئت رئیسه آن گفت: مجلس هشتم مجلس ویژه ای بود و در این مجلس برای اولین بار اختیارات مجلس زیاد شد و سوال از وزرا شکل قدرتمندی به خود گرفت به طوری که هر وزیر با ۳ سوال استیضاح می شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس هشتم با بحث های فتنه در عرصه سیاست و هدفمندی یارانه ها در عرصه سیاست روبه رو بود، گفت: مجلس کارهای بزرگی در حوزه های مختلف از جمله حوزه هدفمندی یارانه ها انجام داده است.

وی با بیان این که تعامل مجلس هشتم با دولت بسیار مناسب بوده است، گفت: با توجه به تمام مشکلات، مجلس هشتم به خوبی به فعالیت خود ادامه داد و خرده گیری به مجلس هشتم بی انصافی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: نمایندگان عصاره فضائل ملت هستند و با فهم خود تشخیص می دهند که چه شخصی را به عنوان رئیس مجلس انتخاب کنند، و القا یک شخص خاص به نمایندگان برای ریاست توهین به مجلس است و تخریب شخصیت ریاست مجلس هشتم تاثیری بر رای نماینده ها ندارد و تخریب ها به سود مجلس نخواهد بود.

وی افزود: هم اکنون برخی جریان ها و سازمان ها از بودجه دولت قصد تخریب شخصیت ها را دارند و زحمات ۴ ساله مجلس هشتم را تخریب می کنند.

منادی سفیدان با تاکید بر این که شخصیت رئیس مجلس در عرصه بین الملل بسیار مهم است و دنیا باید رئیس مجلس را بشناسد، گفت: رسانه ای بودن رئیس مجلس در روند مذاکرات هیئت های ایرانی با مقامات بین المللی تاثیر زیادی دارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس نهم افزود: استقلال رای، قاطعیت و همچنین سابقه اجرایی موفق باید از جمله ویژگی های رئیس مجلس باشد و نمایندگان با در نظر گرفتن این موارد رئیس خانه ملت را انتخاب خواهند کرد.

وی با بیان این که رئیس مجلس می تواند با مدیریت مناسب مجلس، گام موثری را در برطرف کردن مشکل های اقتصادی بردارد، گفت: مجلس با جدیت با قانون گریزی برخورد می کند.

۲۷۲۹۵/

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.