منتشر شدنِ نرم افزار ویندوز فون ۸

۴شنبه ۱۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

منتشر شدنِ نرم افزار ویندوز فون ۸

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/b4ba356cacb7088d833f5d9dc18d3fe0.jpg

همانگونه که خبر دارید ویندوز فون ۸ قرار است تا پایان امروز راه اندازی شود شود. در حالی که اتفاق گوگل به سبب طوفان لغو شده برگزاری خواهدشد. با راه اندازی این سیستم عامل موبایل تحول عظیمی در عرصه موبایل و سیستم عامل رخ خواهد داد.

اکنون نرم افزاری انتشار یافته است که به شما اجازه میدهد اسمارت فون ویندوز ۸ خود را با کامپیوترتان همگام بسازید. با این نرم افزار کامپیوتر شخصیه تان با اسمارت فون ویندوز ۸ یکپارچه می شوند. بنابراین شما قادر میباشید که در هر لحظه و هر کجا به تصاویر, فیلم, موزیک و دیگر اطلاعاتتان دسترسی داشته باشید.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/a8d52ecf321246edfb78bfadfbd71672.jpg

این اپلیکیشن خارق العاده به شما اجازه میدهد که به سرعت تصاویر,فیلم و دیگر اطلاعاتتان را از کامپیوتر به موبایل ویندوز ۸ و بالعکس انتقال دهید. علاوه بر این کاربران می توانند که تصاویر و فیلم های خود را به اشتراک بگذارند.

تا ساعاتی دیگر مایکروسافت آخرین نسخه سیستم عامل موبایل را عرضه می نماید اگر شما هم قصد خرید یک ویندوز فون ۸ را دارید بهتر است که این نرم افزار را داشته باشید. این نرم افزار اکنون در دسترسس است برای مشاهده جزئیات آن می توانید به وب پایگاه اینترنتی Windows Store مراجعه نمایید.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/5c12eff8d9c1164f2d64366593928e2322.jpg

اختصاصی از مجله اینترنتی ممتاز نیوز – Www.FunMehr.com & IR

عضویت در ممتاز نیوز

طبقه بندی: خبرها آی تی, خبرها آی تی, معرفی برنامه   |   تعداد بازدید: ۳ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: چهارشنبه ۱۰ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , IT, آموزش, آی تی, خبرها آی تی, خبرها تکنولوژی, اختراعات, اختراعات جدید, ترفند, جدیدترین تکنولوژی ها, سیستم عامل ها, معرفی کالاها, معرفی گوشی, معرفی گوشی ها, انتشار یافتنِ نرم افزار ویندوز فون ۸, نرم افزار ویندوز فون ۸, ویندوز فون, ویندوز فون ۸, کالا

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.