منتشر شدن اطلاعاتی از هوآوی آنر ۶S

اطلاعاتی از هوآوی آنر 6S

ممتاز نیوز – به گزارش ممتاز نیوز به نقل از جی اس ام/ برند آنر که زیر مجموعه شرکت هوآوی است به زودی موبایلی اقتصادی و میان‌رده را با نام آنر ۶S وارد بازار خواهد کرد. امروز رندرهایی از این گوشی و مشخصات سخت افزاری احتمالی آن منتشر شده است.

شرکت چینی هوآوی هم اکنون سومین تولید کننده بزرگ موبایل‌های هوشمند در جهان است که توانسته است در طی دو ماه گذشته صد میلیون دستگاه از محصولات خود را به فروش برساند. این شرکت همچنان قصد دارد موفقیت‌های خود را تکرار کند و جایگاه اولین تولید کننده بزرگ اسمارت فون در دنیا را کسب کند. برند آنر یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی هوآوی است که با مدیریت مناسب توانسته موفقیت‌های بزرگی را در دنیای تلفن‌های هوشمند کسب کند و محصولات موفق و با کیفیتی را به بازار عرضه کند.

برند آنر با معرفی گوشی آنر ۸، دستگاهی قدرتمند، زیبا و با ارزش خرید بالا را وارد بازار کرد که مورد استقبال عده زیادی از کاربران قرار گرفت و حالا انتظار می‌رود که دیگر مدل معرفی شده در سال جاری یعنی هوآوی آنر ۶X نیز به فروش بالایی دست پیدا کند. گوشی هوشمند هوآوی آنر ۶X یک محصول اقتصادی است که در آینده جایگزین مدل موفق و پرفروش آنر ۵X خواهد شد اما به نظر می‎رسد که یک اسمارت فون دیگر از آنر با نام هوآوی آنر ۶S به زودی معرفی و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

امروز دو رندر از گوشی آنر ۶S در اینترنت منتشر شده است که پنل جلویی و پشتی این دستگاه را نشان می‌دهد. بر اساس تصاویر منتشر شده، باید گفت که شباهت زیادی بین آنر ۶S با آنر ۶X وجود دارد اما طبق تصاویر آنر ۶S دارای حاشیه نمایشگر بیشتری است و از یک دوربین اصلی تکی به جای یک دوربین دوگانه در آن استفاده شده است. همچنین حسگر اثر انگشت در زیر دوربین اصلی قرار گرفته است و در کنار دوربین یک فلاش LED قرار دارد. نکته جالب در مورد گوشی هوآوی آنر ۶S حک شدن برند آنر در پنل جلویی و زیر صفحه نمایش و قرار گرفتن لوگو هوآوی در پشت دستگاه است.

گوشی هوآوی آنر ۶S طبق شایعات به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۴۳۵ یا HiSilicon Kirin 655، ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۳۳۴۰ میلی آمپری مجهز خواهد بود. گفته‌ها حاکی از آن است که هوآوی آنر ۶S در ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ با قیمت ۱۲۰ و ۱۳۰ دلار معرفی خواهد شد.

نظر شما در مورد هوآوی آنر ۶S چیست؟

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.