منتظری: شک نکنید برای برد به میدان می‌رویم

۳۱فروردین۱۳،

پژمان منتظری که به همراه امیر قلعه نوعی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های استقلال و الریان حاضر شده بود در مورد بازی فردا عنوان کرد: بازی فردا آخرین شانس الریان خواهد بود، ما باید با هدف بازی کنیم و از موقعیت هایی که به دست می‌آوریم بیشترین استفاده را بکنیم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: بازی سختی داریم اما با تجربه ای که بازیکنان دارند شک نکنید به برد فکر می‌کنند در طول فصل آنقدر سختی کشیده‌ایم که در چهار بازی آینده، دو بازی در لیگ برتر و دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا زحمات ما که در این بازی ها خلاصه می‌شود به بار بنشیند.

مدافع استقلال خاطر نشان کرد: با تجربه هستیم و همه چیز برای ما تمام نشده است، تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم برنده این میدان باشیم. در بازی اول که در قطر برگزار شد نتوانستیم خوب ریکاوری کنیم و بازی ها پشت سر هم بود و وقت استراحت نداشتیم اما هم اکنون شرایط فرق کرده است و خوب استراحت کردیم و می‌توانیم با خیال راحت در این میدان به برتری دست یابیم.

منتظری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در دیدار رفت که نتیجه ۳ بر ۳ به دست آمد استقلال روی اشتباهات فردی گل خورد و چه تجربه ای از آن بازی اندوخته ای، گفت: قبول دارم که در بازی رفت اشتباهات فردی سبب تساوی شد. حتی می‌توانستیم در آنجا به برتری دست یابیم. فردا بازیکنان تمام تمرکز خود را انجام خواهند داد و دیگر آن اشتباهات تکرار نخواهد شد.

وی افزود: همه چیز دست خودمان است و خوشحالیم که بعد از چند سال کار به اما و اگر نخواهد کشید. با تمرکزی که بازیکنان حاضر در میدان خواهند داشت به فکر پیروزی در این میدان خواهند بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.