منتظری کاپیتان منتخب استقلال/ رحمتی کاپیتان منتخب منتظری

۲۹م اسفند ،

امیر قلعه نوعی سرمربی جدید تیم استقلال سرانجام پس از آغاز چندماه از تمرینات این تیم در ترکیه کاپیتان اول تیم خود را انتخاب و مشخص شد که پژمان منتظری نفر اول تیم در بازی های استقلال در لیگ و آسیاست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در حالیکه تصور می شد با توجه به قدمت امیر حسینی صادقی در تیم استقلال وی به عنوان نفر اول تیم انتخاب شود امیر قلعه نوعی پس از مشورت با مسئولان تیم و منصور پور حیدری تصمیم گرفت منتظری را به عنوان کاپیتان اول تیم معرفی کند تا وی به عنوان رهبر استقلال در بازی های انتخاب شود.

از طرفی پس از مطرح شدن نام امیر حسین صادقی شرایط برای کاپیتانی آرش برهانس نیز مهیا بود زیرا وی نیز در کنار منتظری جزء قدیمی ها محسوب می شود و از لحاظ قدمت حضور در این تیم با برهانی برابری می کند اما سرمربی تیم استقلال تصمیم نهایی را اتخاذ کرد تا دیگر در تیم استقلال بحث کاپیتانی مطرح نشود و اعضای تیم در خصوص کاپیتانی وارد حاشیه نشوند و با آرامش کامل تمام حواس خود را معطوف آغاز بازی ها کنند.

شایان ذکر است، در حال حاضر و پس از معرفی منتظری بحث کاپیتان دومی در این تیم مطرح شده است و باز هم حواشی بسیاری بوجود آمده است .

شایان ذکر است ، مهدی رحمتی در ترکیه و در جریان بازی تدارکاتی این تیم از سوی مربیان به عنوان کاپیتان دوم معرفی شد و تیم را همراهی کرد به همین دلیل حرف و حدیث هایی در خصوص وی قرار است کاپیتان دوم تیم باشد ایجاد شد و با اینکه هیچ بازیکنی صحبتی را مطرح نکرد اما امکان اینکه اتفاق فوق حرف و حدیث ها و اختلافاتی را بوجود بیاورد و و جود دارد زیرا آرش برهانی و امیر حسین صادقی مدعی اصلی کاپیتان اولی بودند و در حال حاضر با این اتفاق شرایط برای آنها تغییر می کند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.