منتظری:دیوان عدالت اداری همواره از عملکرد صحیح دولتمردان حمایت می کند

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام والمسلمین ‘محمد جعفر منتظری’ در جلسه هیات عمومی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیات دولت با ایشان اضافه کرد:فرمایشات جامع و کامل معظم له نشان داد که ایشان به هر دو بخش پر و خالی لیوان در فعالیت‌های دولت توجه دارند.

وی ادامه داد: هرگز نقد برخی عملکردها و بیان اشکالات به معنای نادیده گرفتن خدمات نیست، نقد سازنده همواره در جهت حمایت از یک مجموعه است. اعتقاد داریم باید عملکرد همه مورد نقد البته نقدی سازنده و با دیده انصاف قرار گیرند.

رییس دیوان عدالت اداری گفت: ما به اعتبار اینکه طلبه هستیم و با توجه به جایگاه دیوان عدالت اداری به عنوان یک مرجع قضائی در رسیدگی به شکایت از دستگاه‌های اجرایی، این حریت را در خود می‌بینیم که گاهی برخی عملکردها را نقد کنیم، البته بی‌شک نقدپذیر نیز هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری آرای صادره از سوی دیوان عدالت اداری را شاخصی برای سنجش سلامت در نظام اداری دانست و افزود: بر این اساس ملاحظه می‌شود که برخی مسوولان و مدیران با توجه به این موضوع، تعامل خوبی با دیوان دارند که همین جا لازم است از آنان تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: البته در برخی موارد نیز ممکن است، آرای دیوان به چالش کشیده شود که انتظار داریم مسوولان با اجرای کامل قانون در این ارتباط همکاری کنند و مطمئن باشند که ما در دیوان عدالت اداری جز اجرای قانون از دستگاه‌ها توقعی نداریم.

حجت الاسلام منتظری همچنین در بخشی از اظهارات خود با اشاره به برگزاری شانزدهمین کنفرانس جنبش غیر متعهدها طی روزهای جاری در تهران اظهار داشت:به‌رغم تلاش استکبار برای انزوای ایران، برگزاری این اجلاس در عالی‌ترین سطح خود در ایران، نشان شکست سیاست آنان و از افتخارات جمهوری اسلامی است.

اجتمام*۱۴۲۹*۱۵۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۵۱۷۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.