منتظر بازی جدید انگری بردز با نام Angry Birds Go باشید

ممتازنیوز:

Angry_Birds_Go_610x313

شرکت Rovio، سازنده بازی معروف Angry Birds، در تدارک است تا بازی جدیدی با موضوع مسابقه که شخصیت‌های Angry Birds در آن وجود دارند را رونمایی کند. این بازی با هدف رقابت با بازی معروف Mario Kart ساخته شده است.

این شرکت روز سه شنبه ویدیویی را در یوتوب منتشر کرد که نشان‌دهنده یک بازی مسابقه‌ای با نام Angry Birds Go بود. این ویدیو حاوی تصاویری از داخل بازی یا به اصطلاح گیم پلی نیست و فقط تبلیغاتی است؛ اما هرکسی با دیدن آن می‌تواند بفهمد که موضوع اصلی بازی چیست.

با این اوصاف می‌شود فهمید که Rovio هم می‌خواهد راه نینتندو را ادامه بدهد. نینتندویی که با ساخت سری بازی‌های سوپر ماریو خود را در جهان مطرح کرد و هنوز هم خاطرات زیادی از این سری در ذهن‌ها مانده اند؛ اما نینتندو هم بعد از این سری بازی‌ها رو به ساخت بازی‌های گوناگون آورد. یکی از بازی‌های خاطره‌انگیز نینتندو Mario Kart بود که به نظر می‌رسد Angry Birds Go شبیه همان بازی اما ساخت Rovio باشد.

هنوز خبرهای زیادی از این بازی به ظاهر جالب به دست نیامده و باید منتظر اخبار جدیدی پیرامون گیم پلی و زمان انتشار آن بود. Rovio قول داده است که به زودی اطلاعات کاملی درباره‌ این بازی را منتشر خواهد نمود.

دانلود ویدیو

CNET

حسین سلطانلو

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.