منتظر "رادیو شیطان" باشید!

«رادیو شیطان» جدیدترین اثر سینمای تونس است که نگاهی به عملکرد رسانه‌ها در انقلاب‌های عربی و تلاش آنها برای گمراه کردن مردم در این انقلاب‌ها دارد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، «شاکر بن یحمد» کارگردان تونسی کار فیلم جدید خود با عنوان «رادیو شیطان» را که نماد «FM 66.6» قرار داده است.

بنابر این گزارش این فیلم سینمایی که قرار است در دوره آتی جشنواره بین‌المللی فیلم دبی عرضه شود، به تحریف‌های رسانه‌ای در پوشش خبری انقلاب‌های عربی می‌پردازد.

بن‌یحمد درباره فیلمش می‌گوید: این فیلم تنها به یک انقلاب نمی‌پردازد بلکه تلاش می‌کند تا گمراهی‌ای که رسانه‌ها به دنبال نشان دادن آن در جریان انقلاب‌ها بودند و تلاش می‌کردند اوضاع را آرام نشان دهند، به تماشاچیان نشان دهد.

وی می‌افزاید: رسانه‌ها در آن دوران در تناقض بودند یکی وضعیت را آرام نشان می‌داد و دیگری وضعیت شبه بحرانی می‌دانست و کسی که اوضاع را دنبال می‌کرد باید تلاش می‌کرد که بین رسانه صادق و رسانه دروغگو تمییز دهد.

این کارگردان تونسی با بیان اینکه اعراب قربانی رسانه‌های دروغگو بودند، معتقد است که رسانه‌ای که کاملا بی‌طرف باشد وجود ندارد.

این کارگردان تونسی می‌افزاید: رسانه‌های دروغگو در ابتدا توانسته بودند به نفع بن‌علی و مبارک کار کنند اما نتوانستند به نفع قذافی و صالح و یا اسد اقدام کنند چراکه دروغگویی این رسانه‌ها حدی دارد و مردم متوجه می‌شوند.

بنابر این گزارش در این فیلم ۷ بازیگر از کشورهای مختلف بازی می‌کنند و بخشی از آن به خاطر طبیعت بحرین در این کشور فیلمبرداری شده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.