منتقدان حاضر به پیش‌بینی دربارهٔ برنده نخل طلا نیستند

۳۱اردیبهشت،

پس از نمایش فیلم‌های استیون سودربرگ و پائولو سورنتینو در کن

شصت‌وششمین دوره فستیوال فیلم کن فرانسه در حالی به روزهای پایانی نزدیک می‌شود که هنوز گمانه‌زنی‌ها دربارهٔ برنده نخل طلای این دوره از سوی منتقدان ادامه دارد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، در حالی‌که تا روز قبل اکثر منتقدان بخت فیلم چینی “لمسی از گناه” و پس از آن فیلم “گذشته” را برای رسیدن به نخل طلای کن بیش از دیگر فیلم‌ها می‌دانستند، اما فیلم‌های “پشت شمعدانی” ساخته استیون سودربرگ و “زیبایی بزرگ” ساخته پائولو سورنتینو، به شکلی توجهات را به خود معطوف کردند که دیگر کمتر منتقدی حاضر به پیش‌بینی قطعی دربارهٔ برنده نخل طلا می‌شود.

بنابر این گزارش، نمایش فیلم “زیبایی بزرگ” ساخته پائولو سورنتینو تشویق طولانی تماشاگران را به همراه داشت و تبدیل به یکی از بخت‌های اصلی کسب نخل طلا شد. فیلم “پشت شمعدانی” ساخته استیون سودربرگ هم علاوه بر شانس دریافت نخل طلای بهترین کارگردانی، فرصتی برای بازگشت دوباره مایکل داگلاس و مت دیمون را به صحنه فراهم کرد، به شکلی که برای نخل طلای بهترین بازیگر منتقدان شانس اول را به این دو ستاره سینما می‌دهند.

استیون سودربرگ پس از عدم توفیق “پشت شمعدانی” در فستیوال برلین با دو ستاره فیلم تازهش به کن آمده و مایکل داگلاس و مت دیمون هر دو برای کسب جایزه بهترین بازیگر مرد رقابت می‌کنند.

فضای فیلم “زیبایی بزرگ” هم که تحسین بسیاری را برانگیخت قالبی کاملا متفاوت دارد. فضای این فیلم ایتالیایی، فرانسوی برای علاقمندان به سینما یادآور آثار فدریکو فلینی، کارگردان سرشناس ایتالیایی است. “زیبایی بزرگ” داستان نویسنده‌ای است که در دوران میانسالی، حسرت شور و شوق دوران جوانی را که از دست رفته است می‌خورد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.