منتقمی: سعی می‌کنیم در تورنمنت‌های بین‌المللی حضوری فعال داشته باشیم

۱۸م دیماه ،

منتقمی گفت: سردار رویانیان برای اولین بار یک تیم پایه را به چنین تورنمنت رسمی و بین‌المللی اعزام کرد تا بدعتی باشد برای باشگاه‌های دیگر و این عزیزان بازیکنان آینده فوتبال کشور ما خواهند بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ بهروز منتقمی گفت: من بر حسب ماموریتی که در باشگاه تعریف شده و ابلاغی که سردار رویانیان به من کرد، برای مسابقه فینال و بالا بردن و تقویت روحیه تیم نوجوانان در جمع آنها حضور یافتم.

وی افزود: از زحمات رئیس آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس، سرمربی تیم ملی، کادر فنی، بازیکنان و همراهان این تیم تقدیر و تشکر می‌کنم و مراتب امتنان و تشکر سردار را به این عزیزان ابلاغ کردم و آمدم این ماموریت را انجام بدهم. ضمن اینکه کنار تیم باشم تا بتوانیم به این جام دسترسی پیدا کنیم. به هر حال دیدارهای که با اعضای تیم داشتیم، مصمم شدیم به جام دست پیدا کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: خوشبختانه بازی بچه‌ها بسیار خوب و کیفیت مناسبی داشت. آنها برتری کلاس فوتبال خودشان را برای حریف ملی پوش اروپایی دیکته کردند و این در حالی بود که این تیم را در مرحله مقدماتی با ۳ گل شکست داده بودند و بچه‌ها فوتبال کشورمان را به پاس لیاقتی که خودشان، کادر فنی و تجربیات آقایان؛ استیلی و قنبرپور داشتند، توانستند نظرها را به خود جلب کنند و این واقعیت را همه پذیرفتند.

منتقمی در ادامه گفت: تیم‌های ملی اسلواکی، نماینده چک، اینچوان کره جنوبی و حتی تیم‌های مالزی در تورنمنت‌های مختلفی شرکت کرده بودند در صورتی که بازیکنان ما در هیچ تورنمنتی حضور نیافته و بطور کامل با هم هماهنگ نبودند اما توانستند برتری کلاس فوتبال خودشان را به نمایش بگذارند. دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران، آقای نبی هم در ورزشگاه حضور داشتند و از نزدیک شاهد برتری و قدرت فوتبال تیم پرسپولیس بودند.

وی خاطرنشان کرد: حمید استیلی، مصطفی قنبرپور و کادر فنی لیاقت‌ها و توانایی‌های خودشان را نشان دادند و توانستند با یک وحدت رویه و یک کار گروهی، تیمی را با چنین کیفیت بالایی آماده کنند. به هر حال نایب قهرمانی پرسپولیس را به سردار رویانیان و همه اعضای تیم تبریک می‌گویم. این مقام، هیچ چیزی از ارزش‌های پرسپولیس برای قهرمانی کم نخواهد کرد و ما باید این موضوع را به فال نیک بگیریم و برای آینده فوتبال پرسپولیس و کشور بهتر تجهیز شویم تا بتوانیم در تورنمنت‌های دیگر شرکت کنیم و کیفیت بازیکنان را ارتقاء بخشیم.

منتقمی در ادامه اظهار داشت: بنیه و قابلیت‌های فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس می‌تواند در بحث پشتوانه آتی فوتبال از این بازیکنان بهره بگیرد و استفاده کند. اینجا می‌توانیم این سازندگی را ببینیم و باید برای فوتبال پایه ارزش و سرمایه گذاری ویژه‌ای داشته باشیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص هتل سرخپوشان گفت: محل اسکان تیم در شخصیت کادر فنی و بازیکنان ما بود و بسیار مناسب و مجهز. آقای رفیعی و همکارانشان کمک‌های شایانی انجام دادند. آکادمی فرنز یونایتد دو تیم در مالزی و دو تیم در انزونزی دارد. قرار شد که در آینده ارتباطات مطلوبی در زمینه توسعه آکادمی فوتبال با هم داشته باشیم و برای برگزاری چنین تورنمنت‌هایی بیشتر تلاش کنیم. میزبانی خوبی تدارک دیده شده بود و برنامه‌های آنها مطابق با مقررات AFC بود.

منتقمی در مورد استمرار حضور تیم‌های پایه‌ در تورنمنت‌های بین‌المللی گفت: حضور آقای استیلی یک غنیمت است. ایشان تفکر و برنامه‌های مفیدی دارند. این مسابقات تجربه خوبی بود و امیدوارم با تلاش همه جانبه، یک آکادمی حرفه‌ای برای باشگاه بزرگ پرسپولیس ایجاد کنیم تا بتوانیم تیم بزرگسالان را تقویت کنیم. سعی خواهیم کرد این تیم را تقویت و حفظ کنیم و بعد برنامه آینده را با یک تقویم ورزشی در طول سال پیاده کنیم و بتوانیم پشتوانه خوبی برای باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تعریف کنیم و در تورنمنت‌های بین‌المللی حضوری فعال داشته باشیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.