مندنی‌پور: پلمپ اسکودا متوقف شده است/کانون وکلای استان چهارمحال و بختیاری مستقل می‌شود

۰۸م آذر ،

56-36.jpg

رییس اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران (اسکودا) خبر پلمپ کانون وکلای دادگستری مرکز را که در یکی از رسانه‌ها مطرح شده بود، تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی مندنی‌پور در نشست خبری که امروز (چهارشنبه) در اتحادیه وکلا برگزار شد، دربارهٔ پلمپ اتحادیه وکلا، با تاکید بر این‌که «موضوع پلمپ وکلا در حال حاضر متوقف شده است» اظهار کرد: مساله پلمپ اتحادیه پیرو شکایت بعضی از معترضین به آزمون وکالت سال قبل بود که هم‌اکنون در دادسرای خارک این موضوع مطرح است و من از طریق یکی از رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم.

وی ادامه داد: اقداماتی در این زمینه انجام شد و دستورالعمل قضایی که قاضی مربوطه صادر کرده بود عصر روز چهارشنبه یعنی قبل از برگزاری آزمون وکالت از طریق سازمان سنجش در ساعت غیراداری به اینجانب منتقل شد که طی تماس سازمان سنجش به این سازمان مراجعه کردم و این سازمان دستورالعمل بازپرس شعبه دوم دادسرای خارک را به من نشان دادند.

رییس اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران تصریح کرد:‌ در جلسه‌ای که در رابطه با این موضوع داشتیم و همچنین با بررسی این‌که اصلا احضاریه‌ای به من در این زمینه داده نشده است و همچنین طی گفت‌وگو با مقامات مسوول و نهادهای امنیتی و قضایی قرار بر این شد که از طریق شورای تامین تهران نامه نوشته شود تا دستور پلمپ اتحادیه وکلا متوقف شود.

وی ادامه داد: طی گفت‌وگوهایی که با مقامات مسوول صورت گرفت قرار بر این شد که آزمون در موعد مقرر برگزار شود و از آن زمان تاکنون دستورالعملی را به ما ابلاغ نکردند و ما منتظر هستیم تا ببینیم در آینده چه اقداماتی در این زمینه صورت می‌گیرد.

مندنی‌پور تاکید کرد: در حال حاضر ابلاغ قضایی به من داده نشده است و همچنان این پرونده در دادسرای خارک مطرح است.

رییس اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران (اسکودا) همچنین در این نشست خبری از برگزاری همایش سه روزه در بوشهر خبر داد و گفت: یکی از محورهای برگزاری این همایش، اعلام موجودیت کانون وکلای دادگستری چهارمحال و بختیاری به عنوان بیست و سومین کانون وکلای دادگستری است.

ادامه دارد…


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.