منزلتان را بهاری کنید!

۱فروردین ۱۳،

اخیراً پارچه های گلدار با رنگ و طرح های شاد بسیار مد شده اند و البته زیبا هم می باشند. مخصوصاً برای فصل بهار می توانید از این پارچه های رومبلی زیبا استفاده کنید و گل های مصنوعی یا طبیعی مشابهی برای دکور خود بخرید.

منزلتان را بهاری کنید!

اگر تم و زمینه رنگی منزلتان سفید است، شانس آورده اید. چون بدین ترتیب می توانید وسایل تزئینی خوش رنگ و لعاب را در زمینه سفید بیشتر به چشم بیاورید. اثر گل های طبیعی را فراموش نکنید.

منزلتان را بهاری کنید!

 از تکنیک نسبت رنگ های خنثی و شاد استفاده کنید. یعنی اگر بیشتر مبلمان و رنگ دیوارهایتان خنثی است، نسبت کمتر را به رنگ های تند و جذاب مثل زرد، قرمز یا نارنجی اختصاص دهید.

منزلتان را بهاری کنید!

۴٫ از اشیای غیرعادی با جنس و بافت طبیعی استفاده کنید. به طور مثالً مجسمه ها یا لوازم تزئینی دیگری که به خانواده شما هویت بدهند.

منزلتان را بهاری کنید!

۵٫ بهار با گل ها و شکوفه ها و رنگ های زیبای طبیعت شناخته می گردد. پس نترسید و از رنگ های متضاد برای اتاق نشیمن خود استفاده کنید. گلدان های رنگی، تابلوهای متقارن و کوسن های خوش رنگ و متفاوت گزینه های خوبی می باشند.

منزلتان را بهاری کنید!

۶٫ باز هم بر طرح ها و رنگ های زیبای کوسن ها تأکید می کنیم. اخیراً تعبیه تاقچه و استفاده از شلف ها و قفسه ها مجدداً باب شده است. گلدان های کوچک و بزرگ، تابلوهای بانمک و خلاقانه و مجسمه های زیبا می توانند روی تاقچه ها و قفسه های شما را پر کنند.

منزلتان را بهاری کنید!

۷٫ گل ها و گیاهان طبیعی گزینه محبوب بهاری است. از آنها بسیار استفاده کنید.

منزلتان را بهاری کنید!

۸٫ باز هم بر رنگ های خنثی تأکید می کنیم. با آنکه انتخابی محافظه کارانه است ولی به شما امکان استفاده از تک آیتم های رنگی و چشمگیر در نقطه نقطه منزل را می دهد. چون رنگ های شاد در پس زمینه رنگ های خنثی بسیار به چشم می آیند.

منزلتان را بهاری کنید!

۹٫ اگر شما هم از آن دسته اشخاصی میباشید که دوست دارید برای منزلتان اشیای کوچک تزئینی بخرید و هرگز از این کار دست برنمی دارید، به شما تبریک می گوییم. زیرا ساختن کلکسیون های کوچکی از اشیای مختلف در بخش های مختلف خانه باب شده است.

منزلتان را بهاری کنید!

۱۰٫ باز هم رنگ سفید و رنگ های شاد. قطعاً رنگ سفید انسان را یاد پاکی و تمیزی می اندازد و این درست مناسب بهار است. اگر مبل هایتان تک رنگ است، حداقل یک شیزلون یا تک صندلی را با پارچه رومبلی های شاد روکش کنید. یا کوسن ها را به رنگ ها و طرح های شاد درآورید. اثر تابلوهای متعدد و مرتبط را فراموش نکنید.

منزلتان را بهاری کنید!


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.