منزل پروین به نام بانک پاسارگاد شد؟

پروین به دلیل فروش منازل بدون سند در هشتگرد دچار مشکل قضایی شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از گل، علی پروین در عالم خارج از فوتبال گرفتار مشکلی قضایی شده که می تواند دردسرهای زیادی برای او ایجاد نماید. به نوشته روزنامه گل او ده سال پیش به همراه فردی به نام فرشاد تاج الدینی به طور شراکتی از سازمان عمران هشتگرد زمینی را جهت انبوه سازی در اختیار گرفت و چهار دانگ به نام پروین و دو دانگ آن به نام همین شریکش گردید.


آنها ۹۰۰میلیون تومان از بانک صادرات هشتگرد وام گرفتند و وثیقه تضمین پرداخت اقساط وام هم همین زمین بوده. در این زمین ۲۰ بلوک ساخته شده و بابت هر واحد که جمعا ۱۸۰ واحد است مبالغی بین ۲۵تا ۳۵میلیون دریافت گردیده است.از آنجایی که پروین و شریکش اقساط وام را پرداخت نکرده اند موفق به اخذ سند رسمی هم نگردیده اند وخریداران تنها یک مبایعه نامه و قولنامه در اختیار دارند. بانک برای وصول طلب خود ناچار به حراج زمین گردیده و خریداران حالا باید آنجا را تخلیه کنند.خریدارانی که همه افراد کم بضاعتی هستند و دچار مشکلات زیادی شده اند. آن شهرک را همه به نام شهرک علی پروین می شناسند.

عباسی وکیل افراد خریدار گفته است: شریک پروین در زندان است و ما توقیف اموال خود او-پروین- به مبلغ ۳میلیارد و۱۰۰میلیون را گرفته ایم اما وی هیچ مالی به نام خود ندارد. منزل لواسان او به نام بانک پاسارگاد است، باشگاه سرخپوشان آریا و مغازه هفت تیر هم به نام افراد دیگری است.پروین و شریکش قرار بود تا آخر فروردین ۱۳۹۰مشکل را حل کنند که نکرده اند .

قاضی هم چند روز پیش اعلام کرد هر کس در هر مقامی باشد حکم جلبش را صادر می کنم و احتمالا جلب پروین یکشنبه صادر خواهد شد. من نمی خواستم موضوع رسانه ای شود اما حالا از پروین می خواهم برای اینکه حق افراد خریدار که همه کارگر و زحمتکش هستند پایمال نشود تدبیری بیاندیشد تا کار بدتر نشود.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.