منشور امنیتی برای انتخابات ریاست جمهوری طراحی شد

ایران > انتخابات
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تهیه و طراحی منشور امنیتی برای انتخابات ریاست جمهوری آتی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش فارس، محمدحسن آصفری گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با توجه به وظیفه نظارتی قوه مقننه بر انتخابات، تدابیری برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ اتخاذ کرده و از دستگاه‌های امنیتی خواسته تا برآورد خود در جهت ایجاد تدابیر امنیتی و اقدام لازم برای یک انتخابات آرام و پرشور و با حضور گسترده مردم ارائه کنند

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: جلسات مشترکی با حضور مسئولان وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی و رسانه‌ها و بخش‌های مختلفی که در انتخابات موثر می باشند، برگزار شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت و محور نشست‌ها نیز بحث پیشگیرانه مسائل ضدامنیتی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: این اقدام با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی مبنی بر تأمین امنیت انتخابات انجام شده و آنچه کمیسیون تدوین کرده یک منشور امنیتی انتخابات است.

وی دربارهٔ مفاد این منشور امنیتی یادآور شد: دستگاه‌های مربوطه با دعوت از کاندیداها باید شرایطی را تعریف کنند که از طرح مسائل جنجال‌برانگیز، مخالف مصالح ملی و تخریب سایر نامزدان پرهیز شود تا ضمن تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات، مانع ایجاد فضای التهاب در کشور شوند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این منشور امنیتی صرفاً برای انتخابات ریاست جمهوری آینده تعریف شده است.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.