منصوری: در تغییرات به فوتسالی‌ها بی‌حرمتی شد

۲۲م آذر ،

کریم منصوری در خصوص جلسه هیئت رئیسه فوتسال عنوان کرد: سبب برگزاری این جلسه را نمی‌دانم. به نظرم بی‌حرمتی به فوتسال شد. پذیرفتن استعفای ترابیان و انتخاب افتخاری به عنوان سرپرست کمیته فوتسال نوعی بی‌احترامی به فوتسالی‌ها بود. افتخاری از مدیران باتجربه و کارکرده است و می‌دانم که می‌تواند به خوبی فعالیت کند. من به خوب یا بد بودن او کاری ندارم اما می‌گویم نحوه انتخاب زشت بود.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: ما حاضر نیستیم به فوتبال بچسبیم چرا آنها برای ما تصمیم می‌گیرند؟ این مسائل فوتسال را به پوچی می‌برد. برای فوتسال باید اشخاصی دلسوز تصمیم بگیرند. ما در این جلسه حاضر شدیم در حالی که پیش از آن هم با استعفای ترابیان موافقت شده بود و هم افتخاری به عنوان سرپرست کمیته فوتسال معرفی شد.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: سال قبل برخی باشگاه‌های لیگ برتر خواهان تغییرات در ساختار کمیته فوتسال شدند، اما هیچ تغییری صورت نگرفت. باید در تصمیمات فوتسالی دو مدیر دخالت داشته باشند. در مجمع فدراسیون فوتبال، فوتسال دو عضو دارد. یک نفر که هیچ موقع شرکت نمی‌کند؛ من هم تا می‌خواهم صحبت کنم، فوتبالی‌ها اجازه نمی‌دهند.

وی افزود: نمی‌توانیم هزینه کنیم و بعد با چنین مسائلی روبرو شویم. ۱۰ باشگاه لیگ برتری در این جلسه به کفاشیان نامه نوشتند که در صورتی که تغییرات کمیته فوتسال تا آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر اصلاح نشود، در مسابقات شرکت نمی‌کنند. کفاشیان گفت مرا تهدید نکنید اما ما این موضوع را با جدیت عنوان کردیم. می‌خواهیم حق‌مان را بگیریم. اینکه بگویند دوست داریم شرایط اینگونه شود دردی را دوا نمی‌کند.

منصوری افزود: چرا باید فوتبالی‌ها برای ما تصمیم بگیرند؟ ما با هر تصمیم فوتبالی‌ها مخالف هستیم. باید تکلیف مشخص شود. نمی‌توان اینگونه پیشرفتی کرد. به آقای کفاشیان گفتم همه مسائل را نمی‌توان با خنده حل کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.