منصوری: مدیریت کارآمد اقتصادی هر توطئه خارجی را خنثی می‌کند

دوشنبه ۲۶ تیر – ۰۷:۴۳:۰۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، با بیان اینکه از طریق مشارکت و تعامل قوا در حل مشکلات اقتصادی، مالی، اداری و بانکی کشور توطئه سرویس‌های اطلاعاتی غرب برای بحران‌آفرینی اجتماعی خنثی می‌شود، گفت: اتحاد، تعامل و مدیریت کارآمد در داخل کشور می‌تواند هر گونه توطئه‌ خارجی را خنثی کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، عباسعلی منصوری آرانی درباره هشدار وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه سرویس‌های غربی به دنبال ایجاد بحران اجتماعی در ایران هستند، گفت: اتحاد، تعامل و مدیریت کارآمد در داخل کشور می‌تواند هر گونه توطئه‌ خارجی را خنثی کند.
نماینده مردم کاشان، آران، بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اقدامات سرویس‌های اطلاعاتی غرب در جهت ضربه به نظام است، افزود: برای خنثی کردن اهداف  دشمن باید بحران در بعد اجتماعی را به حداقل برسانیم و نارضایتی عمومی را کاهش دهیم.
وی، با تاکید بر اینکه بزرگترین مسئله داخلی کشور در زمان حاضر مشکلات اقتصادی است، گفت: باید با همدلی، همراهی و همفکری در مسیر رفع مشکلات اقتصادی اقدام کرد؛ اگر مشکلات اقتصادی که ربطی به تحریم‌ها ندارد حل شود، اقتدار ایران در صحنه منطقه حفظ خواهد شد.
منصوری آرانی،  با بیان اینکه غرب می‌تواند  از موضوع گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی موجود ضد نظام و ملت ایران استفاده کند، گفت: در حالی که ملت ایران به عنوان صاحب انقلاب، خود در حفظ و نگهداری آرمان‌های کشور کوشا هستند، قوا نیز باید بتوانند با طرح‌ها و ایده‌های نو و قانونمند  مشکلات را کاهش دهند.
این نماینده اصولگرای مجلس نهم، با تاکید بر اینکه قوه مقننه باید خلاء قانونی موجود را رفع و دستگاه قضایی با عاملان گرانی در برخورد قاطع کند، گفت: اهداف سرویس‌های اطلاعاتی غرب با مشارکت قوا در حل مشکلات اقتصادی، مالی، اداری و بانکی خنثی می‌شود.
نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم تحمل بی مدیریتی، بی دقتی ،عدم نظارت بر اجرای قانون و عدم برخورد با مفسدان اقتصادی را ندارند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، با تاکید بر اینکه ایران باید الگوی کشورهای منطقه بماند، تصریح کرد: اگر هر یک از مسئولان روی این موضوع که مشکلات اقتصادی به کشور آسیب می‌زند به تفاهم برسند و برای حل آن راه‌هکار داشته باشند، هیچ قدرتی نمی تواند از الگو شدن ایران در منطقه و جهان فاکتور بگیرد.
وزیر اطلاعات گفته است که سرویس‌های غربی مشارکت کننده در فتنه به بررسی دقیق عوامل شکست خود پرداخته و برنامه‌ای جامع را تدوین کردند تا شکل دیگری از بی‌ثباتی را به طور خاص و در قالب بحران اجتماعی در ایران اجرا کنند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۶۱۹۴۳۰۷۸۳۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.