منصوریان:‌ استقلالی‌ام اما فقط به نفت فکر می‌کنم/ اکنون نمی‌خواهم سرمربی آبی‌ها باشم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۱/آذر/ – ۱۱:۲۶ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌و‌گو با آنا

خبرگزاری : سرمربی تیم نفت تهران با رد شایعه حضور در تیم سابقش استقلال به عنوان سرمربی گفت:‌استقلالی‌ام اما فقط به نفت فکر می‌کنم.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز،‌ بعد از کسب نتایج ضعیف از سوی تیم استقلال در هفته‌های گذشته شایعات زیادی مبنی بر برکناری قلعه‌نویی و حضور سرمربی نفت تهران در این تیم به گوش رسید.

علیرضا منصوریان که به دلیل سابقه بالا و بازی‌هایش یکی از چهره‌های محبوب هواداران استقلال به شمار می‌آید با تکذیب خبر حضورش در این تیم به عنوان سرمربی، در گفت‌وگو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز،‌گفت:‌ همه مرا به عنوان یک استقلالی در فوتبال ایران می‌شناسند و من به این موضوع افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: فوتبال خود را به استقلال و هواداران این تیم مدیونم اما خبرهایی که در چند وقت اخیر در رسانه‌ها مبنی بر حضور من در این تیم مطرخ شده به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی افزود: آرزوی هر بازیکن سابق استقلالی این است که روزی بتواند روی نیمکت تیم سابق خود به عنوان سرمربی بنشیند و من نیز دوست دارم روزی این افتخار نصیبم شود اما فعلا چنین قصدی ندارم.

منصوریان به آنا گفت:‌ اکنون سرمربی تیم نفت هستم و تا پایان فصل نیز با این تیم قرارداد دارم؛ بنابراین دوست ندارم به مانند برخی‌ها با اتفاقاتی خاص به تیم دیگری بروم.

سرمربی نفت تهران عنوان کرد:‌ خدا را شکر در بازی با پرسپولیس توانستیم به حق خود برسم و در مقابل حریف به ۳ امتیاز حساس بازی دست پیدا کنیم؛ این موضوع برایم مهم‌تر از سایر مسائل است.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.