منصوری برای گیتی‌پسند سنگ تمام گذاشت!

۱۲م اسفند ،

تیم فوتسال صبای قم به دنبال باخت به منصوری و از دست دادن قهرمانی، قرچکی‌ها را به تبانی متهم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم‌های فوتسال منصوری قرچک و صبای قم از ساعت ۱۶ در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند. این بازی به سبب تعیین قهرمان چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال از حساسیت‌های بالایی برخوردار بود و صبای قم در صورت پیروزی در این بازی می‌توانست برای اولین بار جام را بالای سر ببرد اما قمی‌ها در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ نتیجه را واگذار کردند. این بازی با حاشیه‌هایی هم همراه بود.

۲ هزار تماشاگر قرچکی و ۵۰۰ تماشاگر قمی برای تماشای بازی تیم‌شان در سالن حضور داشتند و هواداران دو تیم در جریان بازی نیز شعارهای بسیاری علیه یکدیگر سر دادند. همچنین تماشاگران قرچکی با شور و هیجان خاصی از مسئولین حاضر در سالن درخواست کردند تا تیم‌شان منحل نشود و سال آینده نیز در لیگ برتر حضور داشته باشد.

همچنین بنرهایی در سالن با عنوان “فوتسال پاکم آرزوست” در سالن نصب شده بود و شعارهای تماشاگران نیز به این سمت و سو می‌رفت. آن‌ها قرچک را بیزار از تبانی و گیتی‌پسند را تبانی‌گر خواندند. گوینده سالن قرچک نیز همچون همیشه مشوق منصوری بود و زننده گل‌های تیمش را با صدای بلند اعلام می‌کرد اما نام گلزن صبا را نمی‌گفت.

هواداران قرچکی امروز برای تیم‌شان سنگ تمام گذاشتند و طوری منصوری را تشویق کردند که انگار تیم‌شان برای قهرمانی می‌جنگد. از طرفی حضور تعداد بسیار خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی در عملکرد تیم منصوری تاثیر گذاشته بود و بازیکنان قرچکی بخصوص در نیمه اول سنگ تمام گذاشتند.

سید رضا افتخاری رییس کمیته فوتسال، خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی فوتسال، علی صانعی سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال و ناصر صالح مدرس AFC در سالن حضور داشتند و پس از پایان بازی جوایز دو تیم را اهدا کردند.

به گزارش ایسنا، حاشیه‌های این دیدار پس از پایان بازی تازه آغاز شده بود و قمی‌ها در حالی که بازی محکمی از منصوری دیده بودند، اما آن‌ها را تبانی‌گر خواندند. بازیکنان و کادر فنی صبا معتقد بودند باشگاه گیتی‌پسند و منصوری اتفاقات پارسال را فراموش کرده و پیش از بازی هفته قبل‌شان برای قهرمان شدن گیتی‌پسند زد و بند کرده‌اند.

بازیکنان و مربیان صبا در مصاحبه‌شان پس از بازی می‌گفتند که جام قهرمانی منصوری که یک سال بود در دست گیتی‌پسند مانده بود، هفته قبل به منصوری اهدا شده و آن‌ها به طور خودجوش و به یکباره دعواهایی که سال قبل با یکدیگر داشتند را فراموش کردند. همچنین مدال‌های دومی صبا پس از رفتن تماشاگران قمی به گردن بازیکنان این تیم انداخته شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.