منصوری رفت قدیری آمد

۲۱اردیبهشت،

در حالی که نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل انصراف خود را از کاندیداتوری ریاست جمهوری اعلام کرد محمد حسن قدیری ابیانه رقیب انتخاباتی دیگر وی در این حوزه انتخابیه در انتخابات مجلس نهم امروز به ثبت‌نام شوندگان خیابان فاطمی پیوست.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، در شرایطی که عباسعلی منصوری نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل جزو اولین کسانی بود که در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان از آمادگی خود برای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داده بود در ساعاتی قبل از پایان زمان ثبت نام انصراف خود را از کاندیداتوری انتخابات پیش‌رو اعلام کرد.
 
وی یکی از دلایل انصراف خود را پیشنهاد آیت‌الله جوادی آملی مبنی بر کاهش نامزدهای ریاست جمهوری عنوان کرده است.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس پیش از این در پاسخ به خبرنگار فارس در کاشان ماندن خود در صحنه را منوط به رایزنی‌های بیشتر کرده بود.
 
اما این در حالی است که محمد حسن قدیری ابیانه که در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی رقابت جدی با عباسعلی منصوری داشت در دقایق پایانی زمان ثبت نام با حضور در ستاد انتخابات کشور نسبت به ثبت نام به عنوان نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری اقدام کرد.
 
منصوری ابیانه با انتشار یافتن مطلبی، ضرورت ترویج یک گفتمان متفاوت در کشور و داشتن برنامه‌هایی برای عبور از مشکلات و رهایی از وابستگی اقتصاد کشور به نفت و تحقق پیشرفت همه جانبه کشور را مهم‌ترین انگیزه خود برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ذکر کرده است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.