منطقه آزاد قشم نقش اساسی در توسعه آموزش عالی این جزیره داشته است

به گزارش ایرنا دکتر عباس براهیمی قلعه قاضی روز یکشنبه در آیین تودیع و معرفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم افزود: مدیران و معاونان این سازمان در مقاطع مختلف با کمک های بی دریغ خود موانع پیش پای توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم را برداشته اند.

وی مدیرعامل فعلی سازمان منطقه آزاد قشم را نیز از جمله افرادی خواند که با درایت واحساس مسئولیت زمینه گسترش بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم از جمله مرکز آموزشی تحقیقاتی جهانگردی و هوانوردی، مرکز تحقیقات آبزیان و مرکز آموزشی و درمانی علوم پزشکی این واحد را فراهم ساخته است.

به گفته براهیمی آنچه که در مدت مدیریت وی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم اتفاق افتاده نتیجه همکاری و یکدلی تک تک معاونان، روسای قسمت ها و کارکنان این دانشگاه همراه با مسئولان شهرستان و بخصوص مدیران و کارکنان واحدهای ذیربط در سازمان منطقه آزاد قشم، بوده است.

وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم را بخشی از هویت خود و همه افراد مذکور دانست و از مجموعه اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه خواست همانند گذشته با مدیریت جدید دانشگاه نهایت همکاری و معاضدت را داشته باشند تا قطار توسعه این دانشگاه همچنان در مسیر تعیین شده خودش پیش برود.

براهیمی تاسیس مرکز آموزش الکترونیکی این دانشگاه با دو هزار و۵۰۰دانشجو و دانشکده علوم پزشکی واحد بین الملل را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریت خود در این دانشگاه اعلام کرد و یادآور شد: بیمارستان دانشگاه آزاد، مرکز آموزشی تحقیقاتی جهانگردی و هوانوردی و مرکز تحقیقات آبزیان این دانشگاه نیز با همکاری کامل سازمان منطقه آزاد قشم در حال احداث و در شرف اتمام است.

به گفته وی دهه بعدی در تقویم دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم حرکت به سمت تحقیقات و پژوهش است و مربیان فوق لیسانس این دانشگاه با فراهم شدن زمینه ادامه تحصیل آنها درمقطع دکترای تخصصی می توانند منشاء خدمات بزرگی برای توسعه بیش از پیش این دانشگاه شوند.

براساس این گزارش در این آیین با تقدیر از خدمات دکتر عباس براهیمی قلعه قاضی رییس قبلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم، دکتر بیژن عابدینی به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد./ک۲

۱۸۷۱/۶۶۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.