“منطقه یورو” باید هر چه سریع‌تر طرح اصلاحات اقتصادی را اجرا کند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سازمان توسعه و همکاری اقتصادی دربارهٔ پیامدهای به تاخیر افتادن اجرای اصلاحات کلی مالی و اقتصادی در منطقه یورو اخطار داد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از فایننشال تایمز، سازمان توسعه و همکاری اقتصادی (اُ ئی سی دی) در گزارش ممتاز به نقل ازی اعلام کرد: اگر بانک‌های منطقه یورو ثبات پیدا نکنند و پیشرفت‌هایی در زمینه اصلاحات اقتصادی ساختاری چه در کشورهای بدهکار و چه طلبکار حاصل نشود، این منطقه با خطر آشفتگی جدید در بازارهای مالی مواجه خواهد شد.

این سازمان در جدیدترین گزارش ممتاز به نقل از دربارهٔ منطقه یورو با هجده کشور عضو اخطار داد:‌ بحران مالی پس از ۲۰۰۸ و رکود اقتصادی، به میزان حمایت عمومی از اتحادیه پولی اروپا لطمه زده است، چون بسیاری شهروندان اروپایی این پروژه را با بیکاری فزاینده، روند نزولی درآمدها و نابرابری رو به گسترش مرتبط می‌دانند.

این گزارش ممتاز به نقل از در زمانی انتشار یافت که نزاع بین مقامات اتحادیه اروپا مستقر در بروکسل، با حمایت آلمان و متحدانش، و دولت‌های جدید در فرانسه و ایتالیا دربارهٔ نحوه برقراری تعادل بین سخت‌گیری مالی با اصلاحات ساختاری در تقویت رشد اقتصادی رو به تشدید است.

“اُ ئی سی دی” در این گزارش ممتاز به نقل از بدون جانبداری صریح از این مباحثه، بر ضرورت کند شدن سرعت تعدیل مالی با توجه به پیشرفت‌هایی که تاکنون حاصل شده و ادامه ضعف اقتصادی تاکید کرد.

سازمان توسعه و همکاری اقتصادی در گزارش ممتاز به نقل از مجزایی دربارهٔ اتحادیه اروپا با ۲۸ کشور عضو اخطار داد: فشار سنگین مالیاتی، قوانین سخت‌گیرانه کار، موانع موجود در برابر رقابت و کندی روند نوآوری، عاملی در پایین نگاه داشتن رشد بهره‌وری اروپا بوده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.