منطقه ۲۲ با شکفتن ۱۲۵ هزار لاله، لاله گون می گردد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

با کاشت ۱۲۵ هزار پیاز لاله در محدوده شمال غربی پایتخت، منطقه ۲۲ iبهار سال ۹۲ iبه استقبال iبهاری پر از لاله های شکفته و رنگارنگ خواهد رفت.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  اداره فضای سبز حوزه معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه با فرا رسیدن نیمه پاییز با کاشت پیازچه های لاله iبه استقبال iبهار رفته است.
حسین مرادی شهردار منطقه ۲۲ با اعلام این خبر گفت: کاشت پیازهای لاله در رنگ بندی های متفاوت و بسیارزیبا چند سالی است که در طرح استقبال از iبهار طبیعت از سوی منطقه با نگاه ویژه ای دنبال می گردد و امسال نیز اجرای این عملیات در دستورکار قرار دارد.
وی افزود: سال قبل بیش از ۱۱۰ هزار پیاز لاله در عرصه های فضای سبز شهری و جنگلی شامل میادین، لچکی ها و بوستانهای منطقه کاشته شد و امسال این تعداد، iبه ۱۲۵ هزار پیاز لاله افزایش پیدا نموده است.
شهردار منطقه ۲۲ در ادامه اظهار داشت: این عملیات مقدمه ای برای استقبال منطقه ۲۲ بعنوان قطب تفریحی گردشگری تهران، از iبهار سال ۹۲ است که iبه منظور ایجاد جلوه های بصری بسیارزیبا و درخور توجه با استفاده از کاشت گل و گیاه صورت می گیرد و با توجه iبه استقبال شهروندان از کاشت لاله در فضاهای سبز شهری و جنگلی موجود در منطقه طی سالهای قبل، امسال در محدوده گسترده تری اجرا خواهد شد.
وی افزود: عملیات کاشت پیازهای لاله از اواخر آبان ماه آغاز می گردد و تا پایان آذرماه iبه اتمام خواهد رسید تا شهروندان منطقه ۲۲ همزمان با فرا رسیدن iبهار شاهد شکفتن هزاران گل لاله باشند. /ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.