منطقه ۶ کرج به استقبال مهر رفت

اردیبهشت ۱۴۰۳

در راستای خدمت رسانی به شهروندان به ویژه دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس فعالیت های مختلفی در زمینه مناسب سازی، ساماندهی و زیبا سازی در این منطقه از شهر در حال انجام است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس حق محمود لو با بیان این که ایجاد زیبایی بصری یکی از فعالیت های شهرداری منطقه ۶ در آستانه ایام بازگشایی مدارس است اظهار داشت: رنگ آمیزی مبلمان شهری، حذف زاویه فیزیکی، رنگ آمیزی جداول و نرده های ترافیکی، تهیه و نصب پایه چراغ سولار، زیر سازی و نقاشی فضای داخلی ساختمان مدارس، اجرای نقاشی دیواری مدارس،پاکسازی دیوار نوشته ها و نقاشی های غیر مجاز از مدارس از اهم اقدامات برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: در محورهای منتهی بر مدارس نیز مرمت نقاشی های فرسوده ، رنگ آمیزی جداره های شهری، رفع نواقص و تنظیم دقیق ساعت های شهری، چاپ و اکران طرح های استقبال از مهر، شستشو و پاکسازی نماهای شهری نیز صورت می گیرد.

حق محمدلو با اشاره به تشکیل کمیته استقبال از مهر تصریح کرد: کمیته استقبال از مهر متشکل از واحد های خدمات شهری، ترافیک و سایر دستگاه های خدمات شهری، ترافیک و سایر دستگاه های خدمات رسان تمامی تدابیر لازم برای رفاه دانش آموزان اندیشیده شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح استقبال از مهر با هدف اعمال مدیریت یکپارچه و هماهنگ و انجام اقدامات لازم برای سهولت دسترسی دانش آموزان و دانشجویان به مراکز آموزشی، کمک به ارتقای خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش آموزان، تجهیز مدارس، بهسازی و نوسازی، ایمن سازی، بازسازی محیط های آموزشی در این منطقه اجرا می گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.