منطق وزیر امور خارجه آمریکا منطق فریبکاری است

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به دولت‌مردان آمریکا گفت: بازگشت به منطق آزادی و برابری انسان‌ها و حرکت در چارچوب قوانین حقوق بین‌الملل کشورها، راه درستی است که باید انتخاب کنید.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرلشکر “سید حسن فیروزآبادی” رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، طی سخنانی اظهار داشت: منطق جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، منطق فریبکاری است. او می‌گوید ما برای منافع آمریکا هر کار لازم باشد انجام می‌دهیم.

وی افزود: مگر مردم آمریکا برده شما می باشند که به انحای مختلف از آن‌ها جاسوسی می‌کنید؟ مگر مردم فرانسه و آلمان برده شما بودند که جاسوسی از مقامات و مردم فرانسوی و آلمانی را مجاز دانستید؟

سرلشکر فیروزآبادی، حمله آمریکا به کشورهای افغانستان و عراق را یادآور شد و ادامه داد: آیا لشکرکشی به افغانستان و عراق و گرفتن جان ده‌ها هزار مردم بی گناه، منافع شما را تأمین کرد؟ شصت سال جاسوسی از ملت ایران و زورگویی به آن‌ها چه منطقی دارد؟

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: آن چه در سوریه اتفاق افتاد نشان داد که محاسبات شما چندان هم صحیح نیست و دچار اشتباهات فاحش می‌شوید، بنابراین بازگشت به منطق آزادی و برابری انسان‌ها و حرکت در چارچوب قوانین حقوق بین‌الملل کشورها راه درستی است که باید انتخاب کنید.

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز پرده از چهره سلطه‌گر و استکباری دولت آمریکا کنار رفته است و حرکات و گفتارتان در معرض دید و افکار عمومی انسان‌های بیدار شده جهان است.

سرلشکر فیروزآبادی خاطرنشان کرد: اگر خود را نمی‌بینید و احساس نمی‌کنید، عکس‌العمل مردم آمریکا، ملت‌های اروپا و مسلمانان جهان را ببینید. این امواج خروشان مدت‌هاست با شما حرف می‌زنند و می‌خواهند شما را از خواب غفلت بیدار کنند. اگر به فکر هیچ‌کس نیستید، به خاطر منافع آمریکا به این صداها و حرکت‌ها توجه کنید.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.