منطق و الگوی جهادی سرلوحه برنامه‌ها و اهداف شهردار آینده

اردیبهشت ۱۴۰۳

“مسئول سیاسی بسیج دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی” گفت: عملکرد شهرداری طی این سال‌ها خوب و سازنده‌ بود، چرا که منطق و الگوی جهادی در سرلوحه برنامه‌ها و اهداف شهرداری قرار داشت، لذا امیدواریم شهردار آینده نیز همین روند را ادامه دهد.

 روح الله کوثری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه ممتاز نیوز، با بیان اینکه انتخاب شهردار آینده تهران با توجه به اهمیت و تقش آن در جامعه و عرصه سیاست باید با دقت  و توجه بیشتری همراه شود، اظهار داشت:  انتخاب شهردار تهران از سوی شورای شهر، باید با آگاهی صورت گیرد؛ چراکه شهردار تهران نقشی تأثیرگذار و تعیین‌کننده‌ای در توسعه و پیشرفت کشور دارد. 
 
وی به توقعات و انتظارات مردم از شورای شهر اشاره کرد و افزود:  شوراهای شهر و شهرداری‌ها باید خدمات ارزنده‌ای که با عقلانیت و صداقت همراه است برای شهروندان انجام دهند، چراکه در بسیاری از مواقع مسئولان کوتاهی کرده و در نتیجه رنجش و ناخرسندی مردم را سبب می شوند. 
 

کوثری عملکرد شهرداری فعلی را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: عملکرد شهرداری طی این سال‌ها عملکرد خوب و سازنده‌ بود، چرا که منطق و الگوی جهادی در سرلوحه برنامه‌ها و اهداف شهرداری قرار داشت، لذا امیدواریم شهردار آینده نیز همین روند را ادامه دهد.
 
 این فعال دانشجویی  به  عملکرد خوب شهرداری  در فضای عمرانی و فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری تهران از زمان دولت خاتمی وارد هیئت دولت شد و این نشان از  جایگاه با اهمیت این نهاد است. شهردار تهران در جایگاه هیئت دولت در کنار وزیران و معاونان رئیس جمهور قرار دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.