منظومه ششم بازی رایانه‌ای آسمان دژ در دسترس کاربران قرار گرفت

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، فرزام ملک آرا به تشریح بازی رایانه ای آنلاین ایرانی پرداخت و افزود: تلاشی که گروه توسعه‌گر شبیه‌ساز در این مدت انجام داده‌اند، بازی آسمان دژ در مرحله جدید در شرایط پایدار فنی قرار گرفته و بیش از گذشته قابل رقابت با رقیبان خارجی است. بسیاری از پیشنهادهای فرماندهان و صاحب‌نظران در بازی پیاده‌سازی شده است.
وی یادآور شد: این بازی که یکی از پیشتازان عرصه تولید داخلی بازی‌های MMO است، می‌کوشد نظر سخت‌پسند ایرانیان را در عرصه‌ای که بازی‌های خارجی دایره را بر تولیدکنندگان داخلی تنگ‌تر می‌کنند، جلب کرده و خدمتی سرگرم‌کننده و شایسته را به ایرانیان ارایه دهد.
مدیر عامل شرکت توسعه گر شبیه ساز با بیان اینکه در منظومه‌ی ششم بازی آسمان‌دژ تغییرات مورد نظر کاربران اعمال شده است تاکید کرد: ازویژگی های این بازی می توان به تعادل میان تمامی کاربران بازی با توجه به رایگان بودن بیشتر امکانات، تغییر در مأموریت‌های اولیه‌ی بازی، بهینه‌سازی مأموریت‌های میانی بازی و تعادل هر چه بیشتری آنها از نظر امتیازدهی وبهینه‌سازی نقش‌آفرینی نیروهای بازی با تغییر بالانس اشاره کرد.
به گفته وی، تاکنون ۷هزارو۲۰۰ نفر برای بازی در مرحله جدید بازی آسمان دژ ثبت نام کرده اند.
بازی آسمان دژ یکی از بازی های آنلاین ملی است که بخش اول این بازی سال ۸۹ با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای راه اندازی شده است.

۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.