منع فعالیت نفت‌مسجدسلیمان در لیگ برتر!

ایسنا/خوزستان رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان از منع فعالیت این تیم در لیگ برتر و شرایط نامعلوم تیم نفت خبر داد.

عطاالله بهادری در گفت‌وگو با ایسنا با تایید خبر منع فعالیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، اظهار کرد: پایان سال گذشته بود که وزارت نفت لزوم قطع هرگونه ارتباط اداری، سازمانی و مالکانه خود را طبق استناد به مصوبه مجلس با تیم‌های حرفه‌ای فوتبال از جمله تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد. تیم ما نیز دولتی است و بر این اساس نیز طبق قانون نمی‌تواند از امکاناتی چون ورزشگاه مسجدسلیمان و خوابگاه برای اقامت بازیکنان استفاده کند. همچون باشگاه‌های دیگر نیز اسپانسر قوی نداریم و اکنون شرایط بسیار سخت‌تر از قبل شده است.

 وی بیان کرد: نفت‌مسجدسلیمان تنها امید مردم مسجدسلیمان است و این تیم را هم از آن بگیرند جوانان این شهر باید چه کنند؟ از تمام مسئولان خوزستانی می‌خواهم پای کار بیایند و نگذارند دلخوشی مردم این شهرستان از دست برود.

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: ۹ بازی دیگر تا پایان فصل نوزدهم در پیش داریم اما نمی‌توانیم از امکانات قبلی همچون ورزشگاه و خوابگاه در مسجدسلیمان استفاده کنیم. ضمن این‌که رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم بسیار هزینه بر است و ما نیز حتی یک ریال پول نداریم و چطور باید وارد مسابقات شویم؟ اکنون تیم با اعتبار شخصی‌مان در تهران است و به دلیل بی‌پولی باید اردوی تهران را تعطیل کنیم.

وی گفت: ما از الان این موضوع را به اطلاع مردم مسجدسلیمان و خوزستان رساندیم و امیدوارم تا دیر نشده کاری شود. اکنون نفت یک وضعیت نامعلوم دارد. از استاندار خوزستان، نماینده مسجدسلیمان و سایر نمایندگان استان، مدیرکل ورزش خوزستان، پیشکسوتان و مردم خوزستان و از تمام رسانه‌ها و صدا و سیما می‌خواهم به یاری ما بیایند تا نفت از این بحران خارج شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.