منوی استارت را به سیستم عامل ویندوز ۸ بازگردانید!

اگر از حذف منوی استارت یا آغاز از ویندوز ۸ ناراضی هستید، می‌توانید با استفاده از یک برنامه نرم‌افزاری این منو را مجدداً به سیستم عامل مذکور بازگردانید.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارس، شرکت SweetLabs برنامه ای موسوم به Pokki طراحی کرده که افزونه ای برای ویندوز ۸ محسوب می شود و با استفاده از آن می توان مجدداً منوی استارت را به سیستم عامل ویندوز ۸ افزود.

ویندوز 8البته این برنامه هنوز برای ویندوز ۸ در مرحله آزمایشی است.

این منو که بر اساس ویژگی های ویندوز ۸ بهینه سازی شده برای یافتن ساده برنامه ها، دسترسی سریع به پوشه هاو فایل ها، جستجو در رایانه و وب، مدیریت تنظیمات و خاموش کردن رایانه قابل استفاده است. از طریق برنامه یاد شده همچنین می توان به سرعت سیستم را خاموش یا به بخش های خاصی از ویندوز دسترسی یافت.

ویندوز ۸ به گونه ای طراحی شده تا زمینه برای حذف صفحه کلید و موشواره از دنیای رایانه ها فراهم شود ولی به نظر می رسد همه کاربران با چنین تصمیمی موافق نباشند.

برنامه Pokki با ویندوز های ۷، ویستا و XP نیز سازگار است. کاربران می توانند از طریق برنامه یاد شده برای دسترسی سریع به ۸ برنامه محبوب خود هم برنامه ریزی کنند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بارگذاری برنامه یاد شده به آدرس pokki.com مراجعه کنند.

خبر های مرتبط:

  1. آشنایی با منوی استارت جدید و نحوه کار در ویندوز ۸
  2. رونمایی رسمی از سیستم عامل ویندوز فون ۸ مایکروسافت
  3. به روزرسانی بی دردسر نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.