منوی ۲۵ نمایش روی میز کافه تریای تئاترشهر

۲۶ام بهمن ،

سوگل قلاییان: تماشاگران نمایش مورد علاقه خود را از بین ۲۵ اثر انتخاب می‌کنند، بنابراین اجراهای مختلفی سر میزها داریم که هر بخش بازیگران متفاوت خود را دارد.

سوگل قلاییان کارگردان “پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری” در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین بیان کرد: این اثر نمایشی نوشته سجاد افشاریان است که ۲۵ متن مختلف از آثار نویسندگان مختلف دنیا توسط او بازنویسی و دراماتورژی شده است.

قلاییان عنوان کرد: تماشاگر هنگامی که تماشاگران وارد محوطه کافه تریای سالن اصلی می‌شوند یک منوی تئاتر دریافت می‌کنند که نمایش مورد علاقه خود را از بین ۲۵ نمایش انتخاب می‌کنند، بنابراین اجراهای مختلفی سر میزها داریم که هر بخش بازیگران متفاوت خود را دارد.

وی تصریح کرد: از مکان‌ها و فضاهای مختلف کافه برای اجرا بهره گرفتیم و به نوعی تماشاگر با تنوع در اجرا مواجه می‌شود و علاوه بر نمایش خود می‌تواند از نمایش‌های متفاوت دیگر نیز دیدن کند.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه این نمایش‌ها در هر ژانر و برای هر سنی می باشند تصریح کرد: تماشاگر قدرت انتخاب دارد و با نقش مشارکتی او اجرا پیش می‌رود، در این چند شبی که از اجرای نمایش می‌گذرد اجرای اثر برای مخاطبان بسیار جالب بوده و راضی سالن را ترک کردند.

در این اثر نمایشی شیرین فرخنده نژاده، آرش وزیر نظامی، محمد زیگساری، مهدی فرشیدی سپهر، آنالی شکوری ، آرمین بشرویه، شکیب شجره، عنایت خادم بشیر، سجاد تابش، پوریا قاسمی پور، الهام گل جمال، پرستو قربانی ، امید سلیمی، سهیل عبدی، سجاد باقری، رعنا قادری ، صادق عطار وبنیامین پیروانی ایفای نقش می‌کنند.

“پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری” نوشته سجاد افشاریان و کارگردانی سوگل قلاییان ساعت ۱۶:۳۰ در کافه تریای سالن اصلی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.