منچسترسیتی برای خرید رونالدو دست به کار شد

۱۶ام بهمن ،

هر چند مدت زیادی به آغاز فصل جابه‌جایی تابستانی بازیکنان باقی‌ مانده است و تیم‌های اروپایی در کوران رقابت‌های داخلی و قاره‌ای می باشند اما شایعه انتقال ستاره‌ها در بعضی از رسانه‌ها آغاز شده است.

به نوشته روزنامه‌ “مترو”ی انگلیس، باشگاه منچسترسیتی که مالکیت آن را شیخ‌نشینان متمول اماراتی در دست دارند، کریستیانو رونالدو، ستاره رئال‌مادرید را اولویت خود در فصل جابه‌جایی تابستانی قرار داده است و قصد دارد، این مهاجم پرتغالی را به هر قیمتی خریداری کند.

این روزنامه‌ انگلیسی نوشت: رونالدو اولویت اول منچسترسیتی در فصل جابه‌جایی است و سران باشگاه گفت‌وگوهای خود را با مدیر برنامه‌های رونالدو آغاز کرده‌اند. منچسترسیتی تمایل زیادی برای جذب ستاره اول خط حمله رئال‌مادرید دارد. اگر سران این باشگاه نتوانند با رونالدو به توافق برسند، سراغ فالکائو، مهاجم کلمبیایی آتلتیکو مادرید خواهند رفت.

رئال‌مادرید در فصل جاری لیگا نمایش ضعیفی داشته است و یکی از بدترین فصل‌های خود را پشت سر می‌گذارد. نتایج ضعیف رئال سبب شده است تا رونالدو همچون ژوزه مورینیو فشار را به شدت احساس کند. او چندی پیش از شرایط موجود در سانتیاگو برنابئو ابراز ناراحتی کرده بود.

رئال‌ در هفته‌ ۲۲ لیگا با گل به خودی رونالدو برابر گرانادا تن به شکست داد تا اختلاف امتیازی این تیم با بارسلونای صدرنشین به ۱۶ امتیاز افزایش یابد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.