منچسترسیتی-منچستریونایتد؛ جنگ تمام عیار همشهری‌ها بر سر قهرمانی

نگاهی به حساس ترین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر انگلیس

تیم های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس دوشنبه شب حساس ترین مسابقه نیم فصل دوم این رقابت ها را به میزبانی تیم آبی‌پوش برگزار می کنند.

سرویس ورزشی برنا

ورزشگاه اتحاد شهر منچستر دوشنبه شب میزبان جدال تیم های همشهری منچسترسیتی و منچستریونایتد خواهد بود؛ تیم هایی که هم اکنون برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر جدال می کنند.

* شیاطین سرخ که تا چند هفته پیش با ۸ امتیاز اختلاف در صدر قرار داشتند، حالا همشهری آبی پوش را در فاصله سه امتیازی خود می بینند و شکست در دربی این شهر با توجه به تفاضل گل بهتر سیتیف صدرنشینی این تیم در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ را به دنبال خواهد داشت.

* شکست ۱-۰ یونایتد مقابل ویگان و تساوی ۴-۴ با اورتون در اولدترافورد از یک طرف و سه برد پیاپی سیتی از طرف دیگر باعث شد تا اختلاف دو تیم کمتر از همیشه باشد.

* سرشناس ترین غایب یونایتد در این مسابقه نمانیا ویدیچ است. ضمن اینکه فرگوسن نیم تواند از پاول پوگبا، اندرسون و دارن فلچر نیز استفاده کند. در سوی مقابل سیتی با تمام قوا به میدان می رود. تنها غایب این تیم شاید ماریو بالوتلی باشد که مانچینی او را تنبیه کرده است. البته گفته می شود سپر ماریو برای بازی فردا به ترکیب تیمش بازمی گردد.

* بازگشت کارلوس ته وز به ترکیب سیتی توانسته کمک زیادی به این تیم کند. این مهاجم آرزانیتین در سه بازی اخیر درخشش خوبی داشته و همین مساله نیز هواداران منچسترسیتی را امیدوار کرده است.

* آخرین جدال دو تیم در دور سوم از جام اتحادیه بود که منچستریونایتد در ورزشگاه حریف ۳-۲ پیروز شد. در آن دیدار یونایتد پس از ۱۰ نفره شدن حریف با سه گل رونی و ولبک پیش افتاد، اما کولاروف و آگوئرو فاصله را کمتر کردند. هر چند که در نهایت سیتی مغلوب همشهری اش شد.

* آخرین بازی دو تیم در لیگ برتر نیز یک دیدار رویاییو فراموش نشدنی برایطرفداران بود؛ مسابقه ای که سیتی در ورزشگاه اولدترافورد ۶-۱ یونایتد را در هم کوبید و سنگین ترین شکست تاریخ شیاطین سرخ در تئاتر رویاها را رقم زد.

* سرخیو آگوئرو، داوید سیلوا، کارلوس ته وز و یحیی توره بازیکنان تاثیرگذار سیتی هستند. در سوی مقابل نیز وین رونی، نانی و والنسیا و ولبک می توانند نتیجه این مسابقه را به سود تیمشان تغییر بدهند.

* فرگوسن به احتمال فراوان منچستر را با ترکیب ده خیا، داسیلوا، فردیناند، ایونز، اورا، والنسیا، اسکولز، کریک، نانی، رونی و ولبک به میدان می فرستد.

* برای منچسترسیتی نیز احتمالاً هارت، زابالتا، لسکات، کمپانی، کلیچی، توره، گرت بری، نصری، سیلوا، آگوئرو و ته وز از ابتدا بازی خواهند کرد.

* آگوئرو و ته وز در فصل جاری ۳۰۴ دقیقه در کنار هم بازی کرده اند که حاصل آن ۷ گل زده برای آگوئرو و ۴ گل برای ته وز می باشد.

* وین رونی مهاجم یونایتد در ۱۱ بازی اخیرش در لیگ برتر جزیره ۱۳ بار گلزنی کرده است.

* سیتی از ۲۷ بازی اخیر خانگی اش توانسته از ۸۱ امتیاز ممکن ۷۷ امتیاز کسب کند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.