منچستریونایتد دست نیافتنی تر شد

۲۶م اسفند ،

با پیروزی منچستر‌یونایتد و شکست منچستر‌سیتی، اختلاف صدرنشینان لیگ برتر انگلیس در پایان هفته سی‌ام به پانزده امتیاز رسید.

به گزارش ممتازنیوز، شب اول از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس شنبه با انجام شش دیدار پیگیری شد. در یکی از مهمترین دیدارها ساوتهمپتون در خانه خود میزبان لیورپول بود که موفق شد با نتیجه ۳ بر یک بر بندرنشینان غلبه کند. نتایج و جزئیات کامل و جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را در اینجا ببینید.

گل‌های ساوتهمپتون را در این دیدار مورگان اشنیدرلین (۶)، ریکی لمبرت (۳۳) و رودریگرز (۸۰) وارد دروازه میهمان خود کردند و تنها گل لیورپول را فیلیپه کوتینو در دقیقه ۱+۴۵ به ثمر رساند. لیورپول با این شکست ۴۵ امتیازی باقی ماند و موقتا تغییری در جایگاه هفتمی‌اش به وجود نیامد.

همچنین سوانزی در خانه خود پذیرای آرسنال بود که در این بازی توپچی‌ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود را شکست دهند. گل‌های آرسنال را در این مسابقه ناچو مونرئال (۷۴) و گروینهیو (۱+۹۰) به ثمر رساندند تا به سه امتیاز خارج از خانه دست یابد. آرسنال با این برد ۵۰ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر دیدارهای شنبه نتایج زیر رقم خورد:

* آستون ویلا ۳ – کوئینزپارک رنجرز ۲
گل‌ها:
گابریل آگبنلاهور (۴۵)، آندریاس ویمان (۵۹) و کریستین بنتکه (۸۱) برای آستون‌ویلا و جرمین جناس (۲۳) و اندروز تاونسند (۷۳) برای کوئینز پارک رنجرز

* استوک سیتی صفر – وست برومویچ صفر

پیش از این دیدارها نیز منچسترسیتی با نتیجه ۲ بر صفر در خانه اورتون متحمل شکست شد.

در آخرین دیدار شنبه شب نیز منچستر یونایتد نیز در ورزشگاه اولدترافورد برابر مهمانش ردینگ قرار گرفت و موفق شد این تیم را یک بر صفر شکست دهد. در این دیدار وین رونی (۲۱) تک گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.