من آرسن ونگر نیستم!

۰۵م اسفند ،

ملت ایران: روبرتو مانچینی سرمربی باتجربه باشگاه منچسترسیتی در صحبت هایی به آرسن ونگر تاخته .این درحالی است که اخیرا ونگر اعلام کرده که تفاوت میان او و مانچو در این است که مانچینی مایل است تا در جمع و به صورت عمومی از بازیکنانش انتقاد کند.

این درحالی است که ونگر همیشه در جمع به دفاع از شاگردانش می پردازدو این در حالی است که مانچینی بارها در طول این فصل در مقابل خبرنگاران به انتقاد ازشاگردانش پرداخته.

دراین میان روبرتو مانچینی اعلام کرده که از طریق این صحبتها می خواهد به شاگردانش انگیزه بدهد. مانچو در گفتگو با روزنامه گاردین گفته:« من آرسن ونگر نیستم. ما با هم فرق داریم. من می خواهم به پیروزی و موفقیت برسم. فکر می کنم که تک تک بازیکنان باید برای به دوش گرفتن مسئولیت قوی باشند و بدین ترتیب است که می توانی پیشرفت کنی.اگر یک سرمربی داشته باشی که همیشه بگوید:” ای وای، عیب ندارد؛ اشتباه کردی ولی مهم نیست.” هیچ وقت پیشرفت نمی کنی.»

مانچو به علاوه به این نکته اشاره کرد که ثبات کلید موفقیت باشگاه هاست و از سرالکس فرگوسن روی نیمکت منچستریونایتد مثال زد و اخراج کارلو آنچلوتی از چلسی در سال ۲۰۱۱ را زیر سوال برد:« از نظر من اخراج کارلو آنچلوتی از چلسی، اتفاق عجیبی بود. کارلو از نظر من یکی از بهترین مربیان دنیاست. او با چلسی به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی رسید ولی بعد او را اخراج کردند. برای یک باشگاه بسیار سخت است که هر سال یا هر دو سال یک بار تغییراتی را داشته باشد. سرالکس فرگوسن در شرایط کاملا متفاوتی است ؛ چرا که کار کردن با یونایتد را در دوره کاملا متفاوتی آغاز کرده بود. او الان مثل یک صندلی در استادیوم یا چمن زمین است؛ بخشی از یونایتد به حساب می آید.»

مانچینی در ادامه صحبت هایش درمورد شرایط خودش هم صحبت کرده و اعلام کرد که دوست دارد در لیگ برتر بماند:« من دوست دارم تا به کارم ادامه دهم. هر سرمربی ای دوست دارد جای من باشد. من همیشه دوست داشتم تا در انگلیس کار کنم و اینجا احساس بسیار خوبی دارم. شاید اینجا در شهر ۱۰۰ تا رستوران نباشد، ولی من با این قضیه مشکلی ندارم. دوست دارم که با دوچرخه ام خارج می روم. هر وقت زمان داشته باشم بدون هیچ مشکلی به دوچرخه سواری می روم ولی در ایتالیا رسانه ها با اینجا متفاوتند. چون تمام خبرنگارها حس می کنند که همه شان سرمربی می باشند؛ البته نه فقط روزنامه نگارها؛ چون ما در ایتالیا ۵۵ میلیون سرمربی داریم ولی در انگلیس اوضاع متفاوت است. انگلیس جایی است که هر مربی ای دوست دارد تا به آنجا بیاید و هر هفته مقابل ۴۰ یا ۵۰ هزار نفر کار کند.این بسیار زیباست.»

گل

کد خبر: ۳۹۰۹۰

تاریخ انتشار یافتن:۰۵ اسفند – ۱۲:۱۲


خروجی RSS ملت ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.