”من عاشق خوش گذرونی‌ام” به نفع بنیاد خیریه برکت خوانده می‌شود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایشنامه ˝من عاشق خوش گذرونی‌ام˝، به نویسندگی ناتاشا محرم زاده و کارگردانی پیروزکرمی، در تالار گوشه فرهنگسرای نیاوران خوانده می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایشنامه “من عاشق خوش گذرونی ام” به کارگردانی پیروز کرمی، شنبه، ۲۶ مرداد ساعت ۲۱، در تالار گوشه فرهنگسرای نیاوران پذیرایی علاقه مندان به نمایشنامه خوانی خواهد بود و عواید فروش بلیت آن به نفع بنیاد خیریه برکت است.

گفتنی است، نقش خوانی این نمایشنامه را، که برنده جایزه نمایشنامه نویسی «اکبر رادی» است و تاکنون اجرایی نداشته، سعید چنگیزیان، امین زندگانی، نگار عابدی، آزاده شمس و مهدی عابدی برعهده دارند. همچنین سایر عوامل فنی آن عبارت اند از: اجرای موسیقی: دانیال ایزدی (گروه آکولاد)، طراحی پوستر و بروشور: مینا افشار، دستیار کارگردان: محمد عابدی.

خلاصه داستان «من عاشق خوش گذرونی ام» نیز به این شرح است: زوج جوانی بر اثر اختلاف های پیش آمده، تصمیم به مهاجرت به فرانسه می گیرند، اما در آنجا حقایق تازه ای آشکار می گردد.

علاقه مندان به تماشای این برنامه نمایشنامه خوانی، می توانند برای رزرو و پیش خرید بلیت از طریق پایگاه اینترنتی خبری و هنری تی وال به نشانی www.Twall.com اقدام کنند.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.