«من نباید زنده باشم» از شبکه مستند سیما پخش می شود

علاقمندان به حوادث طبیعی و مستندهای ماجراجویانه می‌توانند از این هفته ، بیننده مجموعه مستند «من نباید زنده باشم» از شبکه مستند سیما باشند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، «من نباید زنده باشم» مستندی جذاب درباره افرادی است که از شرایط دشوار و خطرناک جان سالم به در برده و از حوادث طبیعی به طرز معجزه آسایی نجات یافته‌اند.
این مجموعه به سراغ افرادی که دچار حادثه‌های مرگ آوری نظیر تصادف‌های شدید، غرق شدن، برق گرفتگی و.. شده‌اند، می‌رود، با یادآوری حادثه و بازسازی آن از سوی بازیگران، به بازگویی احساس و حالاتی که در دنیای میان مرگ و زندگی بر این افراد گذشته است، می‌پردازد.
قسمت‌های مجموعه «من نباید زنده باشم» عبارتند از فراز از آمازون، گمشده در برف، قلمرو گوشت خواران، بهمن‌های آلاسکایی، بازماندگان غار یخی، تنگه کابوس، گمشده در دریا، گروگان گرفته شده در مزارع مرگ، یخ زده در ارتفاع ۶۰۰۰ متری، خون در آب، زندانی زیر یخ وغواصی در دل خطر.
علاقمندان می‌توانند «من نباید زنده باشم» را از شنبه ۲۵ماه  شهریور، هرروز ،  ساعت ۱۶،  از شبکه مستند سیما ببینند

« سیاره انسان ها » به روی آنتن می رود
مجموعه جذاب و دیدنی « سیاره انسان ها » با موضوعات متنوع  و تصویربرداری حرفه ای از نقاط مختلف زمین از این هفته به روی آنتن شبکه مستند سیما می رود.
این مستند سفری است به نقاط مختلف سیاره زمین و نقش طبیعت مختلف و متنوع این سیاره را در رابطه با انسان ها به صورت متقابل بررسی می کند. حیات در اقلیم های مختلف ، نقش انسان و همزیستی او و اثر طبیعت بر حیات ما از نکات مهم این مججموعه است.
از قسمت های مختلف این مجموعه جذاب می توان به  : « به دل آبی اقیانوس »  ، «بیابان  زندگی در کوره» ، « قطب شمال : زندگی در کوه » ، « کوهستانها زندگی در هوای رقیق » و « چمنزارها ریشه های قدرت » اشاره کرد.
« سیاره انسان ها » از شنبه ، ۲۵ شهریور ، هر روز ، ساعت  ۱۶:۳۰ به روی آنتن می رود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.