من و بابام و باباش در شبکه ۲

جام جم آنلاین: مجموعه تلویزیونی «بهار نارنج» قرار است از ابتدای ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش شود. این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی نوید محمودی در ۹۰ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای در حال تولید است و تاکنون ۲۰ درصد از تصویربرداری آن انجام شده است.

داستان «بهار نارنج» در خصوص موضوعات مربوط به نوجوانان است که در قالب بخش‌های نمایشی طنز ارائه می‌شود.

نوید محمودی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی به «جام‌جم» گفت: موضوعاتی مانند راستگویی، احترام به بزرگتر، سحرخیزی و… که عمدتا از دغدغه‌های نوجوانان و خانواده‌های آنهاست در این برنامه مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: این مجموعه تلویزیونی دو مجری دارد که در آغاز برنامه، در میان بخش‌های مختلف و در پایان مجموعه به اجرای برنامه می‌پردازند. زهرا بهروزمنش و نازنین پیرکاری مجریان این برنامه هستند.

محمودی اضافه کرد: بخش «من، بابام، باباش» یکی از بخش‌های این برنامه است که سعید پیردوست، امیر زریوند و متین حیدرنیا در آن بازی می‌کنند. این بخش داستان پسری است که در سالن پذیرایی خانه خود عکس پدر و پدربزرگ خود را به دیوار زده است و دائما با آن عکس‌ها صحبت می‌کند. پدر و پدربزرگ این پسر در این قاب عکس‌ها زنده می‌شوند و با پسر صحبت می‌کنند.

محمودی با بیان این‌که این مجموعه تلویزیونی فضای فانتزی و طنز دارد، ادامه داد: «این ور و اون ور» عنوان بخش دیگر این برنامه با بازی نازنین پیرکاری و پریناز چرم چی است. در این بخش دو دخترخاله نوجوان در دو خانه با دو پنجره مجزا با هم حرف می‌زنند و از مسائل و دغدغه‌های همدیگر می‌گویند.

وی افزود: «من و بابام» نیز بخش دیگری از این برنامه است که به مسائل و مشکلات نوجوانان با پدرها می‌پردازد. این بخش توسط پدر و پسری روایت می‌شود که در اتاق مجاور کنار هم در حال انجام بارفیکس هستند و هنگام ورزش با هم حرف می‌زنند و امیر زریوند و متین حیدرنیا این بخش را اجرا می‌کنند.

این تهیه‌کننده ادامه داد: بخش دیگری نیز داریم که با فرم گزارش تهیه می‌شود که در آن دو نوجوان با دوچرخه دو نفره به نقاط مختلف ایران سفر می‌کنند و از آنجا گزارش‌هایی را از بچه‌ها و شرایط زندگی آنها به مخاطبان ارائه می‌دهند.

محمودی اضافه کرد: تصویربرداری این بخش را ابتدا از شهرهای اطراف تهران یعنی شهرهای شمالی، کاشان، اصفهان و شیراز شروع کردیم.

کارگردان هنری «بهار نارنج» نوید محمودی، کارگردان بخش گزارشی سعید دریادل، کارگردان بخش نمایشی امین زریوند و کارگردان تلویزیونی داریوش کفایتی است. همچنین دکور تمام بخش‌های این برنامه در خانه‌ای قدیمی در خیابان ترکمنستان طراحی شده است و طراحی صحنه و دکور این کار را فواد محمودی به عهده دارد.(جام جم)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.