“من و بارون”بابک جهانبخش در برج میلاد غوغا به پا کرد

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در نخستین شب کنسرت تابستانی “بابک جهانبخش” در برج میلاد تهران؛صحنه اجرا با چترها و مثلث های سفید تزیین شده بود و پیش از ورود اعضای ارکستر،تیزر آلبوم جدید جهانبخش با عنوان ” من و بارون ” پخش شد.
ستاره باران شدن صحنه همزمان بود با ورود اعضای ارکستر و سپس جهانبخش شروع به خواندن قطعه جدید “من و بارون ” کرد،اما در این لحظه هیچ یک از هواداران وی را نمی دیدند اما پس از گذشت لحظاتی مخاطبان شاهد حضور این خواننده خوش صدای کشورمان از میان یکی از مثلث ها،بر روی صحنه شدند.
از جمله سایر قطعه هایی که توسط بابک جهانبخش در این کنسرت اجرا شد؛می توان به هذیون، خیلی دوستش دارم ،ببخشید ، باور کن ، مواظب خودت باش، دوست دارم، ای دل ،چی شده، ایده آل،برو برو ،افسانه ،اجرای مجدد باور کن و دوست دارم اشاره کرد.
بابک جهانبخش پس از قطعه ” مواظب خودت بلاش ” به مخاطبان خود اظهار محبت کرد و گفت:با اینکه تعدادی از کارهای اجرایی جدید است،اما خیلی خوب همخوانی کردید.
این خواننده جوان کشورمان پیش از اجرای قطعه محبوب و ماندگار ” دوست دارم ” از این اثر به عنوان یک اتفاق نو در کارش نام برد و گفت:می خواهم قطعه ای را اجرا کنم که خیلی دوستش دارم و شما با آن خاطرات بسیاری دارید.
پس از اجرای قطعه “دوست  دارم” بابک جهانبخش برای دقایقی از صحنه خارج شد و در این مدت اعضای گروه به تکنوازی سازهای تخصصی خود پرداختند که در این تکنوازی ها،گوشه ای از قطعه هتل کالیفرنیا نیز اجرا شد و در این مدت،بردیا ماندگاری نوازنده پر انرژی پرکاشن درخشش عجیبی داشت.
پس از تکنوازی اعضای ارکستر،فتو کلیپی از عکس های جهانبخش پخش شد و همچنین پخش قطعه “عمرتو پای من نریز “نیز به این عکس ها جلوه خاصی می بخشید و پس از این اتفاق بابک جهانبخش با قطعه ” ای دل ” از میان جمعیت ظاهر شد و روی صحنه رفت.
بابک جهانبخش پیش از اجرای قطعه “چی شده ” گفت:میدانم این قطعه را بهتر از من بلد هستید و این آهنگ تضمین حضور من در این لحظه در اینجا و در خدت شما است.
محسن افشانی و سامان گوران از جمله میهمانان این خواننده جوان کشورمان در کنسرتش بودند.
از جمله اعضای ارکستر بابک جهانبخش می توان به امیر فتحی-رهبر ارکستر و نوازنده بین المللی پیانو ،سام حسینی -گیتار الکتریک،بردیا ماندگاری -پرکاشن،احمد حضرتی -بوزوکی،محمد افشانی- گیتار اسپانیش،داوود اریکه -فلوت،احسان امیری گیتار باس ،انوشیروان تقوی -آهنگساز و تنظیم کننده ،هادی جباری -ساکسیفون،محمدرضا احتشامی -درامز و پیمان محبت پور -کیبورد اشاره کرد.
گفتنی است؛کنسرت”بابک جهانبخش” ۲۲ تیر به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده که تهیه کننده آلبوم “من و بارون ” این خواننده جوان نیز به شمار می رود،برگزار شد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.