من و بیوک میرزایی حس خوبی در “دزد و پلیس”نداشتیم

۲۲ آبان ،

من و بیوک میرزایی بدلیل ادامه پیدا نکردن نقشمان در “دزد و پلیس” و همچنین عدم شناخت درست کارگردان از قابلیت هایمان حس خوبی را در کار نداشتیم.

مهوش وقاری بازیگر سریال “دزد و پلیس” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ از دلایل حضور خود در این سریال گفت: در اواسط کار پیشنهاد ایفای این نقش را به من دادند و از من ایفای این نقش را با تأکید بر نبود گزینه های دیگری برای بازی خواستند و من با توجه به تجربه نداشتن در آثار طنز، هرچند بازی در این نقش طنز نبود ولی پیشنهاد آن را نپذیرفتم.
وی افزود: توقع من از این نقش چیز دیگری بود برای بازیگر به چه شکل بودن تداوم کار بسیار مهم است و با توجه به دعوت شدنم از اواسط کار به من قول حضور این خانواده تا انتهای داستان را دادند.
وقاری در ادامه تصریح کرد: بدلیل به روز بودن فیلم نامه محدودیت و مخالفت تلویزیون و همچنین ازدواج نکردن یک “دزد با پلیس” دیگر نقشی در داستان نداشتیم.
وقاری اظهار داشت: بازی من رئال است و بدلیل علاقه به طنز این نقش را پذیرفتم ولی هنگام کار سعید آقاخانی حتی با توجه به اینکه بازی خودشان هم رئال است از من توقع بازی همراه با ادا داشتند که این موضوع چندان برایم خوشایند نبود و بدلیل همین موضوع در اقلیت قرار گرفته بودم.
وی در ادامه عنوان کرد: چون نمی توانستم نظر سعید آقاخانی را جلب کنم، رضایت دوطرفه حاکم نشد. دعوت از یک بازیگر باید با شناخت کافی انجام شود، من و بیوک میرزایی حس خوبی در کار نداشتیم.
وی خاطرنشان کرد: بازیگر با اعتماد به گروه کار را می پذیرد ولی بدون اطلاع ما نقش ما ادامه پیدا نکرد واین برای من بسیار بد بود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.