من و سالار عقیلی دو برادریم که برای مادری به نام ایران‌ می‌خوانیم

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > کنسرت – ارکستر– ممتازنیوز:
رضا صادقی که این روزها خود را برای کنسرت “عشق من ایران من ” آماده می‌کند معتقدست او و سالار عقیلی دو برادرند که در این کنسرت برای مادری به نام ایران‌زمین می‌خوانند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برج میلاد سوم و چهارم مهرماه میزبان کنسرت “عشق من،‌ ایران من” به میزبانی دو هنرمند مطرح موسیقی سنتی و پاپ، سالار عقیلی و رضا صادقی است که این روزها خود را برای این اتفاق بزرگ آماده می‌کنند. ویژگی این دو هنرمند که آنها را در یک کنسرت کنار هم نشانده این است که بیشتر آثار این دو خواننده در برگیرنده مضامین عشق به ایران، عشق به ایرانی و همچنین خوانش قطعات خاطره انگیز برای مردم است.

در این کنسرت سالار عقیلی خواننده موسیقی اصیل و رضا صادقی خواننده پاپ در کنسرتی مشترک به نام “عشق من، ایران من” قطعاتی اجرا کرده و در دو قطعه دوئت‌خوانی خواهند کرد.

رضا صادقی دربارهٔ برگزاری این کنسرت گفت: این کنسرت در حقیقت یک مهمانی ایرانی است که به میزبانی ایران برگزار می گردد و در آن دو مهمان دیگر یعنی من و سالار عقیلی روی صحنه می‌رویم. در این کنسرت نه من وارد جهان موسیقی سنتی می شوم و نه سالار عقیلی پاپ می خواند بلکه در کنار هم آهنگ های مربوط به ایران را می خوانیم.

وی در این‌باره ادامه داد: برگزاری این کنسرت را این طور می توانم تشبیه کنم که من و سالار عقیلی در این کنسرت دو برادریم با مادری به نام ایران که ما را کنار هم جمع کرده است. من گیس مادر را شانه می زنم و ایشان چشمانش را سورمه می کشند.

سالار عقیلی هم دربارهٔ این کنسرت که توسط شرکت کانون ایران نوین و با همکاری شرکت عظیم شهر برگزار می گردد، گفت: برای برگزاری این کنسرت ابتدا قرار بود ۴ خواننده در کنار هم روی صحنه برویم که بعد از گفتگویی که با رضا صادقی داشتیم تصمیم بر این شد که دو نفری این کنسرت را برگزار کنیم. من و رضا صادقی هر کدام به طور جداگانه به نام ایران و به عشق ایران در این کنسرت ترانه هایی که در سال های اخیر کار کرده ایم را می خوانیم.

این خواننده در ادامه تاکید کرد: با شرکت در این کنسرت خواستم نشان دهم اهالی موسیقی سنتی هیچ دشمنی با موسیقی پاپ فاخر ندارند و فکر می کنم اهالی موسیقی پاپ هم با موسیقی سنتی جدی ، مشکلی ندارند.

عقیلی هم چنین از دیگر اهدافش اجرای کارهای خاطره انگیز و همچنین قطعات وطنی اش دانست. وی افزود: البته کارهای من در این کنسرت قطعات وطنی و قطعاتی است که مردم با آنها خاطره دارند. همیشه دوست داشتم کارهای خاطره انگیزم را در یک کنسرت اجرا کنم و در برنامه مشترکم هم قطعه های وطنی و هم کارهای خاطره انگیزم برای مردم اجرا می‌شود.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.