مهاجرانی: نگران استقلال هستم

جام جم آنلاین: حشمت مهاجرانی در مورد وضعیت تیم‌های ایرانی حاضر در مسابقات آسیایی صحبت‌های جالبی دارد. آن طور که می‌گوید بشدت نگران وضعیت استقلال در مسابقات آسیایی است.

پدر فوتبال ایران که از عملکرد ابومسلم در بازی‌های لیگ دسته اول دل‌خوشی ندارد، از توافق مسوولان این باشگاه و راه‌آهن تهران برای جابه‌جایی امتیازها می‌گوید.

اگر برای فصل آینده ابومسلم را به عنوان نماینده مشهد در بازی‌های لیگ برتر دیدید و خداداد عزیزی هم روی صندلی سرمربیگری این تیم نشست، زیاد تعجب نکنید.

قبول دارید که ابومسلم در طول بازی‌های این فصل نتایج خوبی نگرفت.

به نظر من ابومسلم در طول بازی‌های این فصل با توجه به اتفاق‌ها و تغییر و تحولاتی که داشتیم، نتوانست نتایج خوبی بگیرد. تنها اتفاق خوب این فصل جایی بود که ما با یک کادر مدیریتی عالی روبه‌رو شدیم. این درست که ابومسلم در طول بازی‌های این فصل عملکرد خوبی نداشت، ولی حسن بازی‌های این فصل در جایی بود که به رغم مشکلات تیم ابومسلم، کادر مدیریتی حمایت خیلی خوبی از کادر فنی و بازیکنان تیم انجام داد و همین باعث شد بچه‌ها بیشتر خجالت بکشند!

خداداد عزیزی می‌گفت اگر از ابتدا در ابومسلم بود، وضعیت بهتر می‌شد.

خداداد راست می‌گوید. او مربی شجاع، حاذق و آینده‌داری است. اگر او از ابتدا بود و همه مسائل تیم، مثل یارگیری و بقیه چیزها زیر نظرش انجام می‌شد، وضعیت خیلی بهتر می‌شد.

در مورد حضور تیم پرسپولیس در بازی‌های آسیایی چه نظری دارید؟

پرسپولیس یکی از بزرگ‌ترین و پر طرفدارترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود. این مدت پرسپولیس در بازی‌های لیگ خوب کار نکرده و نتایج خوبی نگرفته، ولی ماجرا در بازی‌های آسیایی فرق می‌کند. پرسپولیس حالا «تیم‌تر» شده و من شخصا نسبت به این تیم امیدوارتر هستم. امیدوارم پرسپولیس با توجه به حضور خوبش در بازی‌های ‌آسیایی بتواند الهلال را در تهران شکست دهد و به عنوان تیم صدرنشین به دور بعدی بازی‌ها صعود کند. از پرسپولیس تاکنون دو چهره مختلف را دیده‌ایم. چهره‌ای که در بازی‌های لیگ تجربه جمع می‌کند و تیمی که در بازی‌های آسیایی با بلوغ تاکتیکی بهتری به میدان می‌رود.

در مورد استقلال چه نظری دارید؟

استقلال با فشار و حساسیت بیشتری بازی‌ها را دنبال می‌کند. از آنجایی که استقلال در کورس بازی‌های لیگ قرار دارد، کار برای آبی‌ها سخت‌تر است. به هر حال من احساس می‌کنم که این تیم در مسابقات آسیایی بدشانس بوده و باید پر قدرت‌تر و بهتر ظاهر شود.

در صحبت‌هایی که داشتید از وضعیت سپاهان تعریف کردید، ولی متاسفانه این تیم هم مقابل «لخویا» شکست خورد.

به نظر من سپاهان تا امروز عملکرد خوبی در بازی‌های آسیایی حتی لیگ برتر داشته است. سپاهان در لیگ ایران جهش بزرگی داشت و در آسیا نیز به رغم نتیجه دیدار با تیم لخویا خوب بازی کرد.

سپاهان از لحاظ تاکتیکی شرایط خوبی دارد و این به لطف حضور مربی بزرگی به نام کرانچار و داشتن دستیار متخصص و پراطلاعاتی به نام علیرضا مرزبان است. به نظرم مرزبان یکی از دستیاران خوب و باکلاس فوتبال ایران است که کادر خوبی را با کرانچار تشکیل داده است. سپاهان نشان داده هماهنگی تاکتیکی در این تیم بهتر از داشتن ستاره است.

در مورد باشگاه ابومسلم و حضور این تیم در بازی‌های لیگ برتر فصل آینده صحبت‌های زیادی می‌شود.

در حال حاضر صحبت‌های بین مسوولان دو باشگاه ابومسلم و راه‌آهن انجام شده است. اگر همه چیز طبق برنامه و روال عادی انجام شود، احتمالا امتیاز باشگاه راه‌آهن به ابومسلم واگذار می‌شود و برای فصل آینده تیم ابومسلم با استفاده از امتیاز باشگاه راه‌آهن لیگ برتری می‌شود و به عنوان نماینده استان خراسان به میدان می‌رود.

نظر خداداد در این مورد چیست؟

خداداد هم در این مورد نظر مساعدی دارد و اگر همه چیز طبق این برنامه انجام شود، او سرمربی ابومسلم خواهد بود.

سید مهدی هاشمی – جام‌جم


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.