مهاجرانی: بازیکنان بزرگسال هم قلیان می‌کشند / کروش می‌تواند در جام جهانی نتیجه بگیرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – حشمت مهاجرانی می‌گوید علاوه بر بازیکنان تیم ملی زیر ۲۲ سال، بازیکنان بزرگسال هم قلیان می‌کشند.

به گزارش ممتاز؛ حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد حاشیه‌های اخیر مربوط به تیم ملی زیر ۲۲ سال و قلیان کشیدن بازیکنان این تیم در اردوی کیش به خبرآنلاین می‌گوید: «همین دیروز پریروز این ماجرا را شنیدم. متاسفانه ماجرای قلیان کشیدن فقط مربوط به تیم امید نیست. بازیکنان بزرگسال ما هم همیشه دنبال این چیزها بوده‌اند و همیشه در قهوه خانه‌ها دیده می‌شوند. البته کار بازیکنان تیم زیر ۲۲ سال هم خوب نبود. آن‌ها ورزشکار می باشند و باید برای جامعه الگو باشند.»
او ادامه می‌دهد: «وقتی بازیکنان تیم‌های بزرگسال ما هم قلیان می‌کشند، درست نیست که این همه به ماجرای قلیان کشیدن تیم زیر ۲۲ سال پرداخته شود. البته این ماجرا تبدیل سوژه روز شده و نمی‌شود کاری کرد.»
مهاجرانی در پاسخ به این سوال که آیا در زمان شما هم بازیکنان قلیان می‌کشیدند؟ می‌گوید: «نه، اصلا زمان من این مسائل نبود. بازیکنان دنبال دود و این چیزها نبودند. چند بازیکن بودند که آن ها هم دنبال دود نمی‌رفتند. ولی الان من خودم در فرحزاد دیده‌ام که ملی‌پوشان و سرشناسان فوتبال ایران در کافه یکی از ملی‌پوشان سابق تیم ملی قلیان می‌کشند. این‌ها بازیکنانی می باشند که شما حتما آن‌ها را می‌شناسید و بازیکنان سرشناسی می باشند.»
مهاجرانی در مورد وضعیت تیم ملی بزرگسالان هم می‌گوید: «کروش یک مربی حرفه‌ای است و اگر بخواهد می‌تواند تیم ملی را جمع و جور کند. در جام جهانی هم اگر بخواهد می‌تواند نتیجه بگیرد. فقط فدراسیون و مردم باید همکاری کنند تا خواسته‌های کادر فنی برآورده شود. اگر برای تیم ملی بازی تدارکاتی خوب در نظر نگیریم در جام جهانی زنگ تفریح خواهیم شد. باید نهایت همکاری را با کروش داشته باشیم و خواسته‌هایش را برآورده کنیم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.